  • Data: 2002-01-23 21:00:43
    Temat: Re: zwrot wplaty gotowkowej
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Frabinski napisał(a):

    > Zalozmy, ze klient "z ulicy" wplaca gotowke na poczcie albo w jakims
    > banku na konto w innym banku i podaje bledny nr rachunku.
    > Normalnie bank odbirca by taki przelew zwrocil, ale co przy wplacie
    > gotowkowej?
    > Bank/poczta nadawca zwykle nie ma w tej sytuacji pelnych danych
    > nadawcy, ewentualnie mozna tylko wyslac zawiadomienie na adres jesli
    > byl podany (ale przeciez nie musi byc )

    No nie musi. To zależy od inteligencji osoby wpłacającej. I od tego jak
    bardzo chce dostarczyć pieniądze do beneficjenta.

    Jak sądze jeśli tak wpłacasz to zawsze dostajesz potwierdzenie. Po
    terminie określonym przez poczte (jeśli pieniądze nie dotrą) składasz
    reklamacje i niech szukają. W końcu płacisz za usługe. A jak się nie
    zgłosisz to sponsorujesz "Pocztę Polską" i Małysza :)
    W praktyce nie wiem jak to wygląda. Przesyłanie pocztą pieniędzy jest
    dla mnie za drogie.