  • 1. Data: 2009-01-01 20:19:15
    Temat: Re: zuzycie prądu spadło
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 30-12-2008 o 23:07:17 skippy <s...@t...mercury> napisał(a):

    > U?ytkownik "Adam Elente" <a...@e...hiweuo.net> napisa? w
    > wiadomo?ci

    trzeba byc ekofobem, by od razu wygarniac od ekofaszystow.
    no i zero zrozumienia intencji z mojego komentarza.

    Z.
    --
    bE GREEN. hELP ufo.

  • 2. Data: 2009-01-02 14:28:52
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    Zbyszek pisze:

    > trzeba byc ekofobem, by od razu wygarniac od ekofaszystow.
    > no i zero zrozumienia intencji z mojego komentarza.

    Nie wiem jaka była dyskusja (bo już dawno się działa), ale patrzac na
    działania eko-wojowników nie dziwię się, że wywołują oni eko-fobię.

  • 3. Data: 2009-01-02 22:30:47
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 02-01-2009 o 15:28:52 Mariusz Drabak2
    <m...@m...net.eu> napisał(a):

    > Nie wiem jaka była dyskusja (bo już dawno się działa), ale patrzac na
    > działania eko-wojowników nie dziwię się, że wywołują oni eko-fobię.

    ta, ale juz nie uzyłeś słowa faszysta, które wywołuje o wiele bardziej
    negatywne uczucia.
    a jest teraz modne, choc uzywaja go ludzie, którzy nie widzieli faszysty i
    nie doznali faszyzmu oryginalnego.
    To taka kultura jezyka, wzbudzanie emocji, nienawisci, uprzedzen.

    Ja nie jestem zwolennikiem oszołomów ale nie lubie jak auto smierdzi a
    smiecie lezą w lesie. Gada sie duzo o foliówkach, a tymczasem szkło jest
    10 razy trwalsze i nikt sie nie martwi z tego powodu.
    UE chciala by oszczedzac prad - a teraz nagle nagonka, ze sie udało i
    niedobrze. To jest paradoks politycznej poprawnosci
    sprawiony przez ludzi, którym szkodza żarówki 100W, ale ogrzewanie prądem
    Brukseli już nie.
    Jako klient elektrowni jestem za oszczedzaniem prądu z innego powodu -
    Polska słaba jest w kwestii energetyki, gdyby nie wegiel, to byłoby
    cienko. Tylko ile ten egiel kosztuje...
    Z.