  • Data: 2003-01-18 19:34:36
    Temat: Re: znacie wady KB?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > odradzam Kredyt Bank zdecydowanie, miło /ew./ będzie tylko przy założeniu
    > r-ku.
    > Użytkownik "ultimate" <u...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > sumie

    > mam

    Jeżeli odradzasz zdecydowanie w KB to napisz dlaczego? Ja nie prowadze
    działalności gospodarczej i nie mam doświadczenia z kontem EKSTRABISNES. Mam
    jednak u nich rachunek Ekstrakonto i ogólnie jestem zadowolony. Rzeczywiście
    dostęp przez Internet (tzw. KB24) był czasami utrudniowy. Wdrażali jednak nowy
    system "Profile" działający on-line i to ich troche "usprawiedliwia". Zobaczymy
    co dalej. Aktualnie - po wdrożeniu "Profile" jako jeden z kilku banków polskich
    posiadają w pełni odmiejscowione rachunki i przede wszystkim wszystkie przelewy
    bezpłatnie. Tensor1
    PS. Nie polecam lokat - stosunkowo małe oprocentowanie, z kolei jak już
    wielokrotnie pisałem na tym forum polecam kredyt mieszkaniowy w PLN.