  • 1. Data: 2003-10-16 14:32:38
    Temat: zmiany
    Od: "david" <d...@p...fm>

    witam

    takie małe pytanko - na czym polegały zmiany w systemie bankowym w latach
    1999-2000 ??? bo miałem taką propozycję do pisania pracy licencjackiej i
    qrcze nie wiem o co tu chodzi .

    pozdr
    david

  • 2. Data: 2003-10-16 14:35:16
    Temat: Re: zmiany
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmma6p$hi7$...@a...news.tpi.pl,
    david <d...@p...fm>:
    > witam
    >
    > takie małe pytanko - na czym polegały zmiany w systemie bankowym w
    > latach 1999-2000 ??? bo miałem taką propozycję do pisania pracy
    > licencjackiej i qrcze nie wiem o co tu chodzi .

    Chodzilo o to, zebys przeanalizowal i opisal te zmiany.

    Praca dyplomowa, nawet licencjacka, to nie jest rodzaj krzyzowki z haslem.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-16 14:51:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > Chodzilo o to, zebys przeanalizowal i opisal te zmiany.
    >
    > Praca dyplomowa, nawet licencjacka, to nie jest rodzaj krzyzowki z haslem.

    pierwsze banki z dostepem do internetu sie pojawily w PL?
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-10-16 15:06:21
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Chodzilo o to, zebys przeanalizowal i opisal te zmiany.
    >
    > Praca dyplomowa, nawet licencjacka, to nie jest rodzaj krzyzowki z haslem.

    ja wiem, ale chodziło mi o jakieś słowa-klucze, czy właśnie opisać zamiany
    typu fuzje itp. czy może jakieś nastąpiły zmainy w pr. bankowym mające wpływ
    na działanie tego sektora

    pozdr
    david

  • 5. Data: 2003-10-16 15:12:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > pierwsze banki z dostepem do internetu sie pojawily w PL?

    98? ;)

  • 6. Data: 2003-10-16 16:50:25
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    david napisał:

    > ja wiem, ale chodziło mi o jakieś słowa-klucze, czy właśnie opisać zamiany
    > typu fuzje itp. czy może jakieś nastąpiły zmainy w pr. bankowym mające wpływ
    > na działanie tego sektora

    No to chyba musisz pytać o to swojego promotora, nie? To my mamy widzieć?

    K.

  • 7. Data: 2003-10-16 22:39:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003 16:51:35 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >pierwsze banki z dostepem do internetu sie pojawily w PL?

    nie. Pierwszy był w 1998.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2003-10-17 11:16:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > 98? ;)

    wiem, ze pierwszy był PBG w Łodzi bo w całym tym banku była ZORBA :-))
    ale pierwsza jaskółka wiosny nie czyni, zaś następne lata przyniosły wiele
    ofert
    internetowego dostępu do normalnego rachunku albi samego rachunku
    internetowego

    Wg mnie nic innego ciekawego w tych latach się nie stało
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-10-18 10:54:24
    Od: "david" <d...@p...fm>

    >No to chyba musisz pytać o to swojego promotora, nie? To my mamy widzieć?

    Nie, ale myślałem że wiecie o jakiś ważnych/głównych zmianach któe natąpiły
    w tych latach w systemie bankowym. To nie jest jeszcze temat mojej pracy
    licencjackiej, dopiero szukam i wybieram, a z promotorem zobacze się dopiero
    w przyszłym weekendzie.

    pozdr
    david