  • Data: 2006-07-27 21:42:39
    Temat: Re: zmiana oprocentowania w Multi
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:eaba5i$v3u$1@news.onet.pl...
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=748
    3

    Hehe... podoba mi sie sformulowanie 'korekta oprocentowania' ;). Teraz
    jestem pewien, ze decyzja o zamknieciu rachunku byla prawidlowa.
    W Fortisie ciagle na rachunku biezacym 1,5% (+1,4 pp w porownaniu z Multi)
    oraz 3,35% na tygodniowej lokacie, ktora z powodzeniem zastepuje RO (i te
    3,35% moze bys netto :)).
    Do tego przy takiej samej oplacie za prowadzenie rachunku gratisowe wyplaty
    ze wszystkich bankomatow :).

    MK