  • 11. Data: 2004-01-28 18:53:56
    Temat: Re: zmiana numerów kont bankowych
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w
    wiadomości news:bv8qdu$iti$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Do końca półrocza można jeszcze posługiwać się jeszcze tzw.
    starymi
    > numerami rachunków, niezgodnymi ze standardem NRB (IBAN), po tym
    > terminie wszystkie rachunki muszą mieć numer zgodny z NRB.

    I dokładka (za PRnews):
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,18874
    44.html

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 12. Data: 2004-01-28 19:42:53
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Knecht" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz informacje na www.nrb.pl, zachęcam do udziału w sondzie :)

    A jak _ja_ mam się przygotować do obsługi NRB? :)))

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2004-01-28 21:50:08
    Od: "Knecht" <a...@p...onet.pl>

    > A jak _ja_ mam się przygotować do obsługi NRB? :)))

    Proponuję następujące kroki.
    1. Upewnij się że Twoje rachunki bankowe są NRB
    2. Poinformuj tych od których dostajesz pieniądze o swoich rachunkach NRB.
    3. Jeśli było to zbędne lub jeśli już to zrobiłeś jesteś przygotowany :)))

    Cały artykuł znajduje się pod adresem:

  • 14. Data: 2004-01-28 21:59:39
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:
    > I dokładka (za PRnews):
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,18874
    44.html

    Kontrol Ce, Kontrol Fał i wierszówkę będę miał? ;)

    Skądś znam takie sformułowania jak np. "Nowy standard numeracji rachunków
    bankowych (NRB) jest łatwo rozszerzalny do standardu IBAN, który ma być
    używany w międzynarodowych zleceniach płatniczych w Europie" i mam wrażenie,
    że już gdzieś ten artykuł czytałem ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 15. Data: 2004-01-28 23:31:12
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Knecht wrote:

> [...]
    > 3. Jeśli było to zbędne lub jeśli już to zrobiłeś jesteś przygotowany :)))

    2b. Upewnij sie ze rachunki wszyskich odbiorcow ktorym bedizesz cos
    wysylal (oplaty stale, moze PZ) takze masz wpisane w formacie zgodnym z NRB.

    Miko