  • Data: 2003-03-15 11:31:17
    Temat: Re: zmiana banku
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:b4tjii$5a6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jesteś super fachowcem w jakiejkolwiek branży ???
    > Korzystałeś z usług wszystkich banków ????
    > Jeździłeś wszystkimi samochodami ???
    > Rżnąłeś wszystkie kobiety, mężczyzn,....????
    >
    > Zatem nie sposób oczekiwać od grupy dyskusyjnej czegokolwiek innego jak
    prezentacja własnych poglądów.
    > A poglądy zawsze mogą być uznane za propagandę:-)
    -------------
    :)
    Witam
    Wszystko fajnie jeśli te poglądy są subiektywne (a zawsze takie są) ale
    zgodne z tematem dyskusji i oczekiwaniami pytającego.
    Jednak kiedy Ktoś pisze że opuszcza bank X i w odpowiedzi zostaje zasypany
    postami jaki to bank X jest wspaniały. Jest namawiany na inny produkt w tym
    samym banku (inna nazwa konta ale te same kolejki, typy kart, obsługa i
    podejście do klienta :) to mi ręce opadają.
    A co do własnych poglądów, to jak to ktoś kiedyś powiedział: "jedni wiedzą
    co piszą, a inni piszą co wiedzą".
    Życzą sobie i Grupowiczom, aby tych pierwszych przybywało. :)
    Pozdrawiam
    Paweł