  • 1. Data: 2012-02-22 11:15:03
    Temat: [BZWBK] zmiana TOiP od 1 marca
    Od: "Sinus " <s...@W...gazeta.pl>

    Tak patrzę na nową TOiP dla konta Wydajesz&Zarabiasz i się zastanawiam czy oni
    są normalni? Atrakcyjność konta w porównaniu do konkurencji praktycznie zerowa.

    Prowadzenie: 7zł (chyba że wpływ pow. 1000zł to bezpłatne)
    Karta: 5zł
    Przelewy zewnętrzne: 0,50zł
    Kody sms potwierdzające transakcje: pierwsze 5 bezpłatnych, pozostałe 20gr
    (czyli de facto przelewy 0,70zł od szóstego wzwyż)

    Plusem jest tylko zwrot 1% transakcji bezgtówkowych, ale żeby rzeczywiście był
    z tego jakiś zysk to trzeba wydać min. kilkaset złotych miesięcznie.

    Czy w innym banku znajdę debetówkę do konta ze zwrotem 1% i kontem całkowicie
    darmowym (prowadzenie+karta)? Eurobank odpada bo kartą do konta nie można
    płacić MO/TO/IO.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2012-02-22 11:38:02
    Temat: Re: zmiana TOiP od 1 marca
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 22 Lut, 12:15, "Sinus " <s...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > są normalni? Atrakcyjność konta w porównaniu do konkurencji praktycznie zerowa.
    >
    > Prowadzenie: 7zł (chyba że wpływ pow. 1000zł to bezpłatne)

    Zostałem tam przez sentyment z kontem Avocado. Przelewy za free i
    tylko 3 zł za kartę

    > Kody sms potwierdzające transakcje: pierwsze 5 bezpłatnych, pozostałe 20gr
    > (czyli de facto przelewy 0,70zł od szóstego wzwyż)

    Z dawnych czasów pozostał mi token. Stary ale działa

> [...]
    > darmowym (prowadzenie+karta)? Eurobank odpada bo kartą do konta nie można

    Pewnie że tak. Choćby Dobre konto w Millennium (szczegółów nie znam,
    bo sam nie używam, ale na grupie była o tym mowa)

  • 3. Data: 2012-02-22 11:56:47
    Od: "Sinus " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    eisenberg <e...@n...pl> napisał(a):
    > Pewnie że tak. Choćby Dobre konto w Millennium (szczegółów nie zn
    > am,> bo sam nie używam, ale na grupie była o tym mowa)

    Diabeł tkwi w szczegółach. W Mille jest zwrot tylko za zakup w sklepach
    spożywczych, stacjach benzynowych, itp. A mnie interesuje wszędzie.

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2012-02-22 12:00:30
    Temat: Re: [BZWBK] zmiana TOiP od 1 marca
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >oni
    >są normalni? Atrakcyjność konta w porównaniu do konkurencji praktycznie

    Trzeba się przyzwyczajac. Nadchodzi koniec kont z 0zł opłatą, darmowymi
    przelewami i kartami bez opłat. banki zmuszane są do ograniczania akcji
    kredytowych a na czyms zarobiac muszą.

  • 5. Data: 2012-02-22 13:55:19
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Kris" ...

    > Nadchodzi koniec kont z 0zł opłatą, darmowymi przelewami i kartami bez
    > opłat.

    oj tam, oj tam

    np.: Mille
    +3% zwrotu za paliwo i spozywke (acz nie wiecej niz 50zl zwrotu miesiecznie)

    np.: Citi
    +10% zwrotu za bilety ZTM

    np.: BZWBK :-)
    bo 1% zwrotu za wszystko

    --
    T.F.

  • 6. Data: 2012-02-22 14:00:12
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "T.F." napisał w wiadomości grup

    >oj tam, oj tam

    >np.: Mille
    >+3% zwrotu za paliwo i spozywke (acz nie wiecej niz 50zl zwrotu
    >miesiecznie)
    >np.: Citi
    >+10% zwrotu za bilety ZTM
    >np.: BZWBK :-)
    >bo 1% zwrotu za wszystko

    Ale jak sam widzis coraz więcej banków się wycofuje z takich "prezentów"
    Moim zdaniem w najbliższym czasie banki będą zmuszone podnieść prowizje i
    różne opłaty.

  • 7. Data: 2012-02-22 18:35:43
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 11:15:03 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

    > Tak patrzę na nową TOiP dla konta Wydajesz&Zarabiasz i się zastanawiam czy oni
    > są normalni? Atrakcyjność konta w porównaniu do konkurencji praktycznie zerowa.

    Eee tam.

    > Prowadzenie: 7zł (chyba że wpływ pow. 1000zł to bezpłatne)

    Czyli prowadzenie: 0 zł.

    > Karta: 5zł

    2 złote więcej będą brać co miesiąc, szubrawcy :(

    > Plusem jest tylko zwrot 1% transakcji bezgtówkowych

    Bez żadnych górnych ograniczeń. Rewelacja.

    AK

  • 8. Data: 2012-02-22 21:21:12
    Od: bart-xtreme <m...@g...com>

> [...]
    > darmowym (prowadzenie+karta)? Eurobank odpada bo kartą do konta nie można

    Oczywiście, że w Banku Millennium, ale tylko w przypadku Konta
    Internetowego i karty Millennium Maestro Paypass - używam od roku i
    nie mam żadnych problemów ;) Konto całkowicie za darmo, po płatności
    kartą min 100 zł/mc

  • 9. Data: 2012-02-22 23:13:38
    Od: Ra <r...@g...pl>

    W dniu 2012-02-22 15:00, Kris pisze:

    > Ale jak sam widzis coraz więcej banków się wycofuje z takich "prezentów"
    > Moim zdaniem w najbliższym czasie banki będą zmuszone podnieść prowizje
    > i różne opłaty.
    niech podnoszą, zmotywują mnie do pozamykania mało używanych kont
    a darmowe zawsze jakieś się znajdzie

  • 10. Data: 2012-02-23 06:52:58
    Od: "Sinus " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bart-xtreme <m...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > Internetowego i karty Millennium Maestro Paypass - używam od roku i
    > nie mam żadnych problemów ;) Konto całkowicie za darmo, po płatności

    A to maestro umożliwia transakcje MO/TO/IO?

    --
    Sinus