  • 1. Data: 2011-06-20 18:05:51
    Temat: zlikwidujemy podatek Belki, zlikwidujemy podatek Belki
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Zlikwidujemy podatek Belki, zlikwidujemy podatek Belki, zlikwidujemy
    podatek Belki, zlikwidujemy podatek Belki, zlikwidujemy podatek Belki,
    zlikwidujemy....

    http://biznes.onet.pl/mf-likwidacja-lokat-antybelkow
    ych-da-budzetowi-380,18543,4523964,1,news-detal

    Joachim

  • 2. Data: 2011-06-20 18:19:36
    Temat: Re: zlikwidujemy podatek Belki, zlikwidujemy podatek Belki [PO zapchaniu dziur w podatku Belki]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    Joachim <j...@o...pl> pisze:
> [...]
    > Belki, zlikwidujemy....
    >
    > http://biznes.onet.pl/mf-likwidacja-lokat-antybelkow
    ych-da-budzetowi-380,18543,4523964,1,news-detal

    Widać się politycy w Polsce uczą od hamerykanów: wizy można znieść raz,
    a obiecywać że się zniesie wielokrotnie/do usranej śmierci :-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi,

  • 3. Data: 2011-06-20 18:30:22
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 20:05:51 +0200, Joachim napisał(a):

> [...]
    > zlikwidujemy....
    >
    > http://biznes.onet.pl/mf-likwidacja-lokat-antybelkow
    ych-da-budzetowi-380,18543,4523964,1,news-detal

    "...Podano przykład osoby, na której rachunku średnie miesięczne saldo
    oszczędności wynosi 1 tys. zł, przy oprocentowaniu na poziomie 3 proc. w
    skali roku i miesięcznej kapitalizacji odsetek. Dziś uzyskuje ona 2,5 zł
    odsetek. Po zaokrągleniu tej kwoty do 3 zł potrącany jest podatek w
    wysokości 1 zł, co daje rzeczywiste opodatkowanie na poziomie 40 proc...."

    A jednak są luddzcy ci nasi władcy zamiast 1 zł będe teraz płacił 48gr. Aż
    się popłakałem ze wzruszenia. Nie... no idę świeczkę postawić w intencji
    płemieła.

  • 4. Data: 2011-06-21 08:18:05
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Dziś uzyskuje ona 2,5 zł
    > odsetek. Po zaokrągleniu tej kwoty do 3 zł potrącany jest podatek w
    > wysokości 1 zł, co daje rzeczywiste opodatkowanie na poziomie 40 proc...."

    A ile % podatku zaplacisz jesli dopisane odsetki beda wynosic 1gr ? :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-06-22 10:03:17
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Użytkownik Waldek napisał:

    > A ile % podatku zaplacisz jesli dopisane odsetki beda wynosic 1gr ? :)

    Zero. zero wyjdzie również dla gdy odsetki wyniosą 2.63 gr,
    czyli anty belka dalej będzie miała sens gdy codzienna lokata oprocentowana 5% ( w
    skali roku a nie w tym
    dniu ;) ) bedzie ograniczona do 192 zł !! ;)
    Nie upłynie zbyt dużo czasu by banki się odpowiednio przygotowały

    --
    Boguś

  • 6. Data: 2011-06-22 11:42:51
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-22 12:03, Boguś pisze:

> [...]
    > do 192 zł !! ;)
    > Nie upłynie zbyt dużo czasu by banki się odpowiednio przygotowały

    a nie lepiej zrobic jakas kapitalizacje godzinną ? np. co godzine
    wpływałby na konto nieopodatkowany 1 grosz :)

    gregor

  • 7. Data: 2011-06-22 12:20:36
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "gregor" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a nie lepiej zrobic jakas kapitalizacje godzinną ? np. co godzine wpływałby na
    > konto nieopodatkowany 1 grosz :)

    Dawno powinni to dziadostwo zlikwidowac
    bo to nawet nie dochod tylko marna ochrona przed inflacja

    A jak juz isc na noze to prosty zapis - bank na koniec roku
    przesyla note dochodu z tyt. odsetek (sumaryczna)
    klient uwzglednia to w PIT - i koniec kombinacji alpejskich
    - tylko kto sie odwazy zagrac w taki czy podobny sposob
    z wiekszoscia spoleczenstwa w podtekscie "biedotą" ? ;)
    bo ci co sa bogaci to raczej nie "inwestuja" w lokaty bankowe