  • 1. Data: 2011-07-06 17:12:17
    Temat: zbliżeniowy Maestro w ING daje nagrody
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Dopiero dziś zobaczylem w historii operacji w ING uznanie z 29 czerwca:
    Nadawca: PROW.MARKETING KARTY DEBETOWE
    Kwota: 15 PLN
    Tytułem: Nagroda - 1 zł za każdą trans zbliż

    Jakoś na stronie www się tym nie chwalili i zupełnie nie wiadomo do
    kiedy ten bonus
    *** blad ***

  • 2. Data: 2011-07-06 20:39:18
    Temat: Re: zbliżeniowy Maestro w ING daje nagrody
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 6 Lip, 19:12, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > Tytułem: Nagroda - 1 zł za każdą trans zbliż
    niezłe, gdyby robic transakcje na jak najmniejsze kwoty...;)

  • 3. Data: 2011-07-06 20:44:07
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-07-06 22:39, Krzysiek pisze:
    > niezłe, gdyby robic transakcje na jak najmniejsze kwoty...;)

    ja kupuję bilety jednorazowe kartą BGŻ ;)

    --
    radar

  • 4. Data: 2011-07-07 06:05:53
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post_._pl_> napisał w wiadomości

    > ja kupuję bilety jednorazowe kartą BGŻ ;)

    A ja właśnie popełniłem maila do BGZ
    że brak podgądu poczególnych transakcji a jedynie łacznej kwoty blokady,
    przy ksiegowaniu op. na wyciagu jest z parodniowym poslizgiem
    _dyskwalifikuje_ ich karte w zakresie intensywnego wykorzystywania ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-07-07 16:10:18
    Od: "twoj wladca" <n...@n...pl>

    a Historia operacji -> status dyspozycji

  • 6. Data: 2011-07-07 16:49:31
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "twoj wladca" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > a Historia operacji -> status dyspozycji

    Ach moj wladco ... ;P
    a/ - cytujac pisz POD trescią
    b/ - tam sa jak sama nazwa wskazuje dyspozycje
    skladane przez klienta