  • Data: 2002-01-16 08:37:07
    Temat: Re: zbiorcze potwierdzenie przelewow w mBanku
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości
    news:6e238681.0201152333.5d6dc29b@posting.google.c
    om...
> [...]
    zbiorczego potwierdzenia

    Wg mnie, nie bo drukują jednym ciągiem a ty chcesz
    wybierac konkretne pozycje z roku, zreszta pogadaj
    z mlinką

    jest za sztukę czy za

    Z tegoco pamiętam to, komuś wyszło, w tych 5 zł,
    wyciągu za miesiąc 5stron

    Musisz to zazanczyć w rozmowie z mlinką

    Sark

    p.s. skalkuluj czy ci sie to opłaca, wielu sobie
    odpuściło :-))