  • 1. Data: 2007-02-21 16:35:14
    Temat: zamknięcie konta
    Od: "Prezes" <a...@t...pl>

    Witam,ostatnio otworzyłem sobie konto w PKO studenckie ale z przyczyn
    problemów z urzędem skarbowym zostało mi zablokowane,łącznie z wydaniem
    karty, cyz moge teraz je zamknąć bo mi jest niepotrzebne takie konto skoro i
    tak mam zablokowane

  • 2. Data: 2007-02-21 19:11:29
    Temat: Re: zamknięcie konta
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Prezes" <a...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > karty, cyz moge teraz je zamknąć bo mi jest niepotrzebne takie konto skoro

    Jesli w umowie nie ma ograniczen to nie widze mozliwosci nieuznania
    wypowiedzenia.

    MK

  • 3. Data: 2007-02-21 19:50:30
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 20:11:29 +0100, "MK" <m...@i...pl> wklepał(-a):

    >Jesli w umowie nie ma ograniczen to nie widze mozliwosci nieuznania
    >wypowiedzenia.

    Istnieją również akty nadrzędne w stosunku do umowy bank-klient (abstrahując od
    tego czy zawierają one zapisy co do poruszanego tematu).

  • 4. Data: 2007-02-21 23:02:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Istnieją również akty nadrzędne w stosunku do umowy bank-klient
    > (abstrahując od
    > tego czy zawierają one zapisy co do poruszanego tematu).

    Zabraniajace wypowiedzenie umowy rachunku bankowego? Ktore to?

    MK

  • 5. Data: 2007-02-22 16:05:59
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 00:02:29 +0100, "MK" <m...@i...pl> wklepał(-a):

    >Zabraniajace wypowiedzenie umowy rachunku bankowego? Ktore to?

    Nie czytasz uważnie. :) Nie napisałem, że zabraniają - nie jestem prawnikiem,
    żeby tak dobrze w tym siedzieć. Chciałem jedynie zaznaczyć, że istnieją akty
    nadrzędne, których postanowienia mogą mieć pierwszeństwo przed
    regulaminem/umową.

  • 6. Data: 2007-02-22 17:48:16
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>

    > karty, cyz moge teraz je zamkn?ć bo mi jest niepotrzebne takie konto skoro i
    > tak mam zablokowane

    A nie jest tak, ze została na nim załozona blokada na jakas kwote ? Nie
    widze sensu w odbieraniu ci mozliwosci uzywania konta ...

    Ponaddto powinienes dostac jakies pismo komornika. Moze napisz lepiej co
    własciwie zaszło, bo cos tu nie pasuje.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/