  • Data: 2005-10-27 17:54:10
    Temat: Re: zamienilem Lukasa na BPH
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-10-27 19:48- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    piotr.ek, gdy pisał(a):
    > yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):
    > Zwolennicy sportów ekstremalnych nie występują często.
    > no wlasnie ... dla mnie logowanie sie do lukasa przypominalo sport
    > ekstremalny :-)

    No cóż, było niefajnie, to fakt. Ale teraz prawie wszystko już działa
    (poza pocztą wewnętrzną), może faktycznie dlatego, że niecierpliwi zbiegli.
    Moich doświadczeń z systemem Sezam nie wspominam najlepiej, choć
    faktycznie doświadczałem wtedy sui generis suspensu.
    Najfajniej było, jak przez dwa dni system generował sobie debet na moim
    koncie, odmawiając podania transakcji, które ten debet spowodowały.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****