  • Data: 2005-10-28 05:50:56
    Temat: Re: zamienilem Lukasa na BPH
    Od: "piotr.ek" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    D <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl> napisał(a):

    > poczekaj az obniza promocyjne oprocentowanie do 0,1 % to bedziesz wspominal
    > ror, gdzi miales powyzej 3% bez zbednych lokat i blokowania kasy

    no nie jest tak zle, pozostaja jeszcze e-lokaty 10-dniowe z konkurencyjnym
    oprocentowaniem ...

    > a btw mam nadzieje ze troche was ucieklo bo teraz lukas smiga az milo :)
    > dziekuje w imieniu wiernych uzytkownikow lukasa

    .. mowisz ze smiga? ja dalej widze na stronie taki komunikat:
    "W związku z rozbudową i aktualizacją systemu informatycznego w ciągu kilku
    najbliższych dni LUKAS e-Bank będzie niedostępny w godzinach 00:00-03:00. Za
    związane z tym niedogodności przepraszamy."