    From: a...@m...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: zabezpieczenie kredytu
    Date: 15 May 2007 09:24:37 -0700

    On 14 Maj, 20:18, " mwi30ex" <m...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    > zdecydowałem się na kredyt w CHF'ach. Sytuacja była bardzo paląca i teraz nie
    > za bardzo mam odwrót poza przewalutowaniem, które będzie mnie kosztowało
    > spread. Kwota duża. Pytanie: na której platoformie transakcynej mogę sobie
    > sensownie zabezpieczyć ten kredyt na jakiś najbliższy czas bo spodziewam się,
    > ze PLN się za niedługo opsnie. Generalnie mam zamiar przyjąć taką taktykę, że
    > jeśli na skutek zmiany kursu w danym roku/miesiącu płacę tyle samo ile bym
    > płacił w PLN'ach to kowertuje kredyt (za pomocą zabezpieczenia) na PLN'y.
> [...]

    Z moich znajomych większosc ma kredyty w CHF (ja od 3 lat) i było
    kilka wzrostów CHF w tym okresie, ale nikt nie pędził do banku, by
    przewalutowac kredyt, więc nie wiem skąd te dane.

    Możesz lepiej wyjaśnic na czym ma polegac ta taktyka z
    przewalutowaniem zabezpieczenia na PLN?
    Sam gram na Oandzie od ponad roku, ale według mojej wiedzy takie
    zabezpieczenie kredytu długotermionowo nie ma sensu. Jednak nie bardzo
    rozumiem twoja taktykę, rozwiń ją proszę.