  • Data: 2002-05-30 09:58:10
    Temat: Re: za granicą Visa droższa od Europay'a
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PiotR K <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad2f3n$brm$...@n...tpi.pl...
    > kursy
    > >
    > w zeszlym roku robilem testy na Wegrzech w Sopronie
    > w tym samym bankomacie ta sama kwote wyplacalem
    > visa electron BSK i maestro BSK
    > (kwota byla taka by prowizja za wyplate z bankomatu byla taka sama)
    > roznica kursowa ok 1%
    > oczywiscie na korzysc maestro :)

    Ciekawe, dlaczego oczywiscie?
    Przeciez dla OBU transakcji nastepowalo podwojne przewalutowanie:
    HUF-USD-PLN dla Visa
    HUF-EUR-PLN dla Maestro
    Mnie w przypadku tej samej karty dwie transakcje z tego samego dnia
    rozliczono po kursach rozniacych sie o prawie 3%.
    Skad wiesz, w jakich terminach obie karty byly rozliczane?

    --
    Pozdrowienia
    ---