  • Data: 2002-04-26 09:21:53
    Temat: Re: wyudzanie danych osobowych na www.bankier.pl
    Od: "Rafal" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz Dabrowski" <g...@t...net.pl> wrote in message
    news:1986542126.20020426094726@toya.net.pl...

    > wystraczy kliknac: http://www.bankier.pl/konkurs/k01/glowny/regulamin.h
    tml

    > Nie przesadzasz? 100 kzl na 20 lat, bez odsetek - moim zdaniem spora
    > liczba internautow ma wystarczajaca zdolnosc kredytowa, aby obsluzyc
    > takie zadluzenie.

    Alwe jest warunek "wojskowy" - IMHO bezsensowny, ale niestety, dotyczący
    bardzo wielu.

    Natomiast co do "wyłudzania" danych osobowych - istotnie, to o to chodzi
    przede wszystkim (nikt nie urządza konkursów aby po prostu dać nagrodę - w
    tym wypadku nagrody są niejako ceną za zebranie danych osobowych, które to
    są potrzebne do akwizyucji produktów finansowych) A jeśli nie chcesz aby
    Twoje dane były tam przetwarzane, po zakończeniu konkursu należy
    niezwłocznie odwołać zgodę (adres administratora danych jest w
    regulaminie) - na mocy ustawy o ochronie danych osobowych masz do tego
    zawsze prawo (a jeśli się nie dostosują - mozesz dodatkowo zarobić).