  • 1. Data: 2012-11-01 14:58:58
    Temat: wypowiedzenie "pocztowe" umowy "bezkurierowej"
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    czy ktoś już przećwiczył wypowiadanie umowy zawartej "bezkurierowo"
    czyli przelewem? Jak poszczególne banki sobie radzą bez wzoru podpisu?

    - BRE mbank
    - BRE multibank
    - BOŚ
    - alior melonikowy
    - alior Sync

    chodzi mi o to czy wystarcza jakikolwiek podpis na formularzu wysłanym
    pocztą czy robią problemy (np. odsyłają do placówki, notariusza, infolinii
    itd. itp.)

  • 2. Data: 2012-11-01 18:09:15
    Od: quiris <l...@b...biz>

    MBank - robią problemy. Wysłałem pocztą tradycyjną wypowiedzenie. Po kilku dniach
    dzwoni panienka, że otrzymali wypowiedzenie i chcą coś zrobić,żebym się rozmyślił.
    Jednak rozmowa nic nie dała. Nie rozmyśliłem się. Myślałem, że to koniec mojej
    przygody z tym pseudobankiem. Niestety... pod koniec okresu wypowiedzenia MBank
    usiłował się ze mną usilnie skontaktować telefonicznie. Za każdym razem, gdy
    odebrałem telefon druga strona przerywała rozmowę. Nie wiem czy to był problem
    techniczny, czy celowe działanie. Takich prób było chyba pięć lub sześć. Po tych
    przygodnych telefonach, otrzymałem po paru dniach list, że nie mogli się ze mną
    skontaktować telefonicznie celem potwierdzenia chęci rozwiązania umowy (sic!) i w
    związku z powyższym mam przesłać ponownie wypowiedzenie umowy, tym razem z
    potwierdzeniem z mKiosku, że mój podpis jest autentyczny.

    --
    Pozdrowienia,
    Robert Błaut

  • 3. Data: 2012-11-01 18:50:15
    Temat: Re: wypowiedzenie "pocztowe" umowy "bezkurierowej"
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    To już są zagrania jak u starego mafioza - lichwiarza.
    Też planuję się rozstać z tym bankiem. Przy okazji mam takie pytanie: Zna ktoś IKE
    oparte na funduszach inwestycyjnych z możliwością bezpłatnych konwersji? Gdzieś muszę
    je przenieść z mBanku.

  • 4. Data: 2012-11-02 00:08:13
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    > MBank - robią problemy.

    a w "ptaszkowej" części BRE Banku jak jest?

  • 5. Data: 2012-11-05 15:55:19
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 listopada 2012 18:09:21 UTC+1 użytkownik quiris napisał:
> [...]
    związku z powyższym mam przesłać ponownie wypowiedzenie umowy, tym razem z
    potwierdzeniem z mKiosku, że mój podpis jest autentyczny.

    Całe szczęście ja mam oddział stosunkowo blisko. Poszedłem wypełniłem - dostałem
    potwierdzenie i do widzenia - bez problemów.