  • Data: 2003-10-11 23:11:10
    Temat: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message
    news:bm9sei$ovi$1@absinth.dialog.net.pl...
    > On 10/11/2003 11:09 PM, Użytkownik Krzysztof K. Maj napisał:
    > Chwila, jak mila na koncie przykladowo 400zl na oplaty i w tym dniu
    > pobral bank prowizje za prowadzenie rachunku (powiedzmy 9zl), przez co
    > pozostalo 391zl i to nie starczylo na oplaty, to jaka tu jest wina banku ?

    O ile dobrze zrozumiałem historię PENTA to kolejność była taka:
    1. przekroczenie limitu
    2. blokada konta
    3. zasilenie rachunku (saldo znacznie większe od zera - na tyle większe że
    PENT nie spodziewał sie problemów przy zakupach)
    4. zakupy

    Problem polega na tym, że Bank nie poinformował PENTa o wystapieniu pkt. 2 -
    co bądźmy szczerzy mógł zrobić bez problemu mając na uwadze znaczenie tej
    informacji dla klienta.

    Pozdrawiam
    Grzegorz