  • 21. Data: 2012-01-26 09:13:28
    Temat: Re: witam i pytam
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 26 Sty, 08:18, Marx <M...@n...com> wrote:

    > zastrzeżona karta działa we wpłatomacie??
    > To oficjalna właściwość tej karty czy czysty przypadek?
    > Marx

    Działa. Wczoraj testowałem. Przypuszczam, że będzie tak do upływu
    ważności karty (w moim przypadku jeszcze prawie rok)

  • 22. Data: 2012-01-26 15:56:15
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Kloci sie to fakt - ale w ktoryms m-cu tez dostalem wyzsza premie
    > niz wynikaloby to z przelanej pensji na ROR.
    > Wiec albo nie sprawdzaja tego az tak dokladnie,
    > albo w przelewie uznaniowym zabraklo
    > negatywnych 'danych porownawczych' ;)

    Nie, nie sprawdzaja zadnego tytulu przelewu. Liczy sie najwiekszy przelew w
    okresie rozliczeniowym i od niego naliczaja 1%, ograniczony z gory do 50zl.
    Przy zakladaniu konta wymagane sa te formalnosci i udokumentowanie dochodow,
    potem system komputerowy juz tego nie sprawdza. Nawet przy mniejszych
    dochodach wystarczy przelac z innego banku 5tys i na tej podstawie nalicza
    max premie- sprawdzone doswiadczalnie.

  • 23. Data: 2012-01-26 16:49:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan" 5...@t...goo
    glegroups.com

    : Swoją drogą jak miałem 5 000 PLN przez kilka msc na koncie
    : (zwykłym=nieoprocentowanym) to do nic za to nie dali,

    Ale i do czubków nie skierowali? :)
    W KB masz konto z debetówką, którą możesz
    pobierać za free z bankomatów w Polsce.
    Do 3 tałzenów masz 7% minus belka.
    Jeśli na konto wpłacasz minimum łantałzenpermiesiąc ;)
    i płacisz co najmniej 5 razy debetówką -- masz wszystko za free.

    Tyle tylko, że zamiast kodów SMS masz tabelkę z kodami.
    Jak chce Ci się lać ;) -- jest to lekko kłopotliwe. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2012-01-26 16:51:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marx" 6...@w...kopernik.gliwice.pl

    > Ja osobiście karty mBanku potrzebuje tylko do sporadycznych wpłat, a nie płacę nią
    wcale. No i niestety funkcjonalność
    > wpłatomatowa jest nierozdzielna od płaceniowej :(

    Ponoć można wpłacać w Multi dowolnie małe kwoty na konto mBankowe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2012-01-27 00:24:47
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jfs0a4$bau$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale i do czubków nie skierowali? :)
    > W KB masz konto z debetówką, którą możesz
    > pobierać za free z bankomatów w Polsce.
    > Do 3 tałzenów masz 7% minus belka.

    Blado wypada przy BGZ
    7% od 3kzl << (50 - 8 karta)
    bankomaty tez za free i bez mrozenia 3kzl ;)

    Pozdro

  • 26. Data: 2012-01-27 09:10:49
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-01-26 16:56, Krzysztof pisze:
> [...]
    > potem system komputerowy juz tego nie sprawdza. Nawet przy mniejszych
    > dochodach wystarczy przelac z innego banku 5tys i na tej podstawie nalicza

    Tak tylko dopytam:
    Tytułu przelewu nie sprawdzają, ale czy sprawdzają od kogo jest przelew?
    Czy przejdzie manewr z przelewem na 5k z Jan Kowalski w innym banku na
    Jan Kowalski w ebgż?

    W regulaminie stoi że nie zadziała, ale ja pytam o stan faktyczny :)

    pzdr
    Zyga

  • 27. Data: 2012-01-27 11:24:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Kowalski w ebgż?
    >
    > W regulaminie stoi że nie zadziała, ale ja pytam o stan faktyczny :)

    Przetestowalem, to samo nazwisko, inne imie; generalnie wnioskuje, ze nie
    maja zadnego modulu do sprawdzania, tylko system bada zewnetrzne przelewy
    przychodzace

  • 28. Data: 2012-01-27 12:28:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jfsqsf$gd6$...@n...news.atman.pl

    > Blado wypada przy BGZ
    > 7% od 3kzl << (50 - 8 karta)
    > bankomaty tez za free i bez mrozenia 3kzl ;)

    Czytam i czytam o tym, ale nie pojmuję. Naprawdę BGZ
    daje 42 złote od wlania 5 tałzenów na ich konto? Więc
    może jednak odnowię ,,przymierze'' z tym dziwnym bankiem. :)

    Czytałem regulamin

    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProPremPod
    .pdf

    i nie pojmuję. Wystarczy wlać fajf tałzen i można wylać?
    I za to BGŻ wygospodaruje mi 42 złote na żywność? ;)

    -=-

    Od paru lat banki w Polsce zwiększają puste obroty.
    Trochę te obroty są potrzebne do podwyższania zdolności
    kredytowych i zwiększania wiarygodności banku, jednak
    w takiej formie to puste lanie służyć może tylko jednemu
    celowi -- podnoszeniu wartości banku. :)

    Im większe przychody czy obroty, tym większa wartość każdego
    przedsiębiorstwa, firmy, instytucji mielącej pieniądze itp...
    Lepsza firma dająca stratę, ale mająca duży obrót, niż firma
    dająca nikły zysk i niemal zerowe obroty.

    Kto zapłaci za te wszystkie wiśnie? W efekcie muszą zapłacić
    ci, którzy je zjedzą. :) Jak zabrać te wiśnie, i to nie
    w postaci zwrotów zwanych wymiocinami?

    Nasuwa się jedno skojarzenie -- banki zaczynamy cenić, aby
    je odkupić po cenie korzystnej dla sprzedawców i dla nas
    niekorzystnej. :)

    -=-

    Jeśli istotnie zwiększa się cenę.wartość banków pracujących w Polsce
    w ten sposób, aby drożej te banki odkupić, to takie coś nazywa się podłością. :)

    -=-

    -- Ależ to podłość!!
    -- I co z tego?
    -- To, że uwielbiam takie zachowania. :)

    Tak (jakoś tak) było w pewnej baśni. :) W baśni, w której
    występowała jakaś piękna bestia. ;) [piękna bestia, ale
    zaklęta w ciało dobrego potwora]

    -=-

    Co stoi na przeszkodzie, abym lał do BGŻ fajftałzen i do KB łantałzen?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2012-01-27 12:43:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:jfu5a5$cii$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    .pdf

    > i nie pojmuję. Wystarczy wlać fajf tałzen i można wylać?
    > I za to BGŻ wygospodaruje mi 42 złote na żywność? ;)

    Tak, ale trzeba zalatwic u nich oficjalnie przekazywanie wynagrodzenia, czy
    emerytury z zus; sami wysylaja zlecenie przekazywania np. emerytury do ZUS,
    majac tym samym pewnosc, ze takie wplaty beda. Potem, dziurawy system juz
    dziala na max. najwiekszy przelew zewnetrzny i jest42 zl na czysto

  • 30. Data: 2012-01-27 12:54:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" jfu66d$gij$...@n...ipartners.pl

> [...]
    > ze takie wplaty beda. Potem, dziurawy system juz dziala na max.
    > najwiekszy przelew zewnetrzny i jest42 zl na czysto

    Hm... Zastanowię nad tym... Wysyłają zlecenie przekazywania zarobków,
    ale nie wysyłają kwoty? Wysyłają tylko żądanie przekazywania zarobków?
    Jeśli tak -- to po kłopocie. Mogą dostawać ode mnie co miesiąc fajftałzen
    moich zarobków. :) Nawet z konta firmowego firmy zatrudniającej mnie oficjalnie,
    nawet z adnotacją typu: ,,zarobki waszego ukochanego klienta, Eneuela Leszka
    Ciszewskiego''. :)

    Kwota (42 złote razy 12 miesięcy) rocznie nie chodzi piechotą. :)
    To pół tałżena na rok. :) 42*12=504 I to do ręki, nie do Fiskusa. :)

    -=-

    Od dawna tak jest?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'