  • Data: 2019-09-03 17:01:08
    Temat: Re: wirtualny "bon" do biedronki od santandera
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 września 2019 16:44:40 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > od santandera dostałem jakiś bon w postaci kodu, który ma mieć
    > równowartość 50zł w biedronce. próbowałem nim "zapłacić" w sklepie -
    > kasjerka wybałuszyła oczy. gotówka albo karta a nie żadne kody. Czy
    > macie może doświadczenia w płaceniu takimi kodami promocyjnymi?
    > ToMasz

    Po zeskanowaniu zakupów trzeba kazać kasjerce wstukać ten 13-cyfrowy kod na
    klawiaturce ekranowej - a następnie kazać nacisnąć przycisk "PLU" (na tejże
    klawiaturce ekranowej).
    Od wyświetlonej sumy zostanie odjęta wartość kuponu, resztę należy dopłacić
    kartą/gotówką/sodexo.
    Ew. jeśli suma jest większa niż wartość kuponu to "zapłaci się w całości" - oraz
    dostaniesz wydruk z sumą pozostałą na kuponie (oraz z wydrukowanym numerkiem kuponu -
    więc tego nie wyrzucaj ;) - jest wielorazowy.

    Też miałem z tym przygody i uczyłem kasjerów i kasjerki - a dowiedzieć się, jak tym
    płacić, musiałem na infolinii biedronka.