  • Data: 2014-07-08 13:44:19
    Temat: Re: więcej niż 1 ekonto mBanku
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ok, żartowałem, nie policjant ani milicjant ale MBANK
    >
    > sposób w jaki postąpił mBank wobec tej osoby wskazuje
    > że jego pracownicy powinni "kury szczać prowadzać", a
    > nie bankowością się zajmować.

    uruchomiono wszystkie rachunki, pozwolono im działać
    kilka dni, a gdy posiadaczka przelała na jeden z nich
    większa kwotę, rachunki ZABLOKOWANO i napisano jej
    aroganckiego emaila że ma się zgłosić z 2 dokumentami
    tożsamości do placówki mBanku. Postępowanie prowadzone
    jest na podstawie ustawy o zwalczaniu terroryzmu itd.