    From: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: w jakim BANKU najlepiej założyć konto
    Date: Wed, 17 Sep 2003 09:16:32 +0000 (UTC)

    Arczi <A...@o...pl> napisał(a):

    > Musze zmienić bank, mam teraz konto w Pko BP, mam jeszcze konto studenckie
    > chociać już od roku nim nie jestem.
    > Chciałbym całe moje oszczędności przenieść do innego banku
    Witaj!To,że nie jesteś już studentem nie nie jest równoznaczne z tym ,że nie
    możesz dłuzej mieć konta w pkobp ;))).
    Jeśli jednak koniecznie chcesz zmienić bank to odpowiedz sobie na pytania:
    1Czy liczy się wysokość oprocentowania roru i lokat
    2Czy chcesz mieć dostęp do funduszy inwestycyjnych
    3Czy chcesz bezprowizyjnie wpłacać gotówkę
    4Czy chcesz bezprowizyjnie wypłacać gotówkę w bankomatach
    5Czy chcesz dostać kartę kredytową
    6Jakie bankomaty masz po drodze do domu/pracy
    7Jakie masz inne oczekiwania od banku???
    > KTÓRY POLECACIE ????? .... i dlaczego
    mBank:najlepszy,moim zdaniem ,kompromis pomiędzy brakiem opłat za podstawowe
    usługi i oprocentowaniem oraz fundusze inwestycyjne
    MultiBank:obecnie możesz dostać darmo KK jeżeli pracujesz i będziesz przelewał
    tam pobory oraz fundusze inwestycyjne+ placówki
    Według mnie nie znajdziesz banku idealnego ,który spełni wszystkie
    oczekiwania.Dlatego dobrze posiadać przynajmniej 2 różne konta

    > Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi
    >
    > Artur
    >
    > Życzę miłego dnia

    Pozdrawiam