  • 1. Data: 2004-10-22 14:20:43
    Temat: vw problem ze stronką
    Od: dr LEO <v...@o...poczta.pl>

    Witam

    Wie ktoś czy coś kombinują w volkswagenie i ile to potrwa?? bo coś nie
    da się zalogować z kilku miejsc o dobrych łączach. Zresztą podstawowa
    vwbankdirect.pl też niedomaga.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-22 14:26:25
    Temat: Re: vw problem ze stronką
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    dr LEO <v...@o...poczta.pl> wrote:
    > Wie ktoś czy coś kombinują w volkswagenie i ile to potrwa?? bo coś nie
    > da się zalogować z kilku miejsc o dobrych łączach. Zresztą podstawowa
    > vwbankdirect.pl też niedomaga.

    #SOA1 - u mnie smiga
    Wawa - chello

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-22 15:02:43
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    dr LEO wrote:

    > Witam
    >
    > Wie ktoś czy coś kombinują w volkswagenie i ile to potrwa?? bo coś nie
    > da się zalogować z kilku miejsc o dobrych łączach. Zresztą podstawowa
    > vwbankdirect.pl też niedomaga.

    Hula aż miło, no ale to już jakiś czas temu pisałeś ;-)

    Friday, October 22, 2004 17:02:38

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2004-10-22 15:46:45
    Od: "Web" <w...@l...pl>

> [...]
    >
    > Wie ktoś czy coś kombinują w volkswagenie i ile to potrwa?? bo coś nie
    > da się zalogować z kilku miejsc o dobrych łączach. Zresztą podstawowa

    Dzisiaj nie udało mi się wejść na główną, ani zalogować na konto.

    Gliwice, Łącza Politechniki Śląskiej

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-10-22 21:13:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    dr LEO napisał(a):

> [...]
    >
    > Wie ktoś czy coś kombinują w volkswagenie i ile to potrwa?? bo coś nie
    > da się zalogować z kilku miejsc o dobrych łączach. Zresztą podstawowa

    Działa bez zarzutu

    Po co ta wizytówka?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2004-10-25 10:29:51
    Od: wooky <w...@p...onet.pl>

    > Wie ktoś czy coś kombinują w volkswagenie i ile to potrwa?? bo coś nie
    > da się zalogować z kilku miejsc o dobrych łączach. Zresztą podstawowa
    > vwbankdirect.pl też niedomaga.

    Dzwoniłem do vw, zbieraja telefony do providerów sieci i chyba pozniej
    odblokowuja te zakresy IP. Czyli z nieznanych / niepolskich sieci nie
    bedzie mozna się łączyć? W takim razie przed wyjazdem za granice trzeba
    przelac gotówkę do innego banku :>

    --
    wooky

  • 7. Data: 2004-10-25 11:05:36
    Od: dr LEO <v...@o...poczta.pl>

> [...]
    > odblokowuja te zakresy IP. Czyli z nieznanych / niepolskich sieci nie
    > bedzie mozna się łączyć? W takim razie przed wyjazdem za granice trzeba

    Przypuszczam że nie sądzę żeby tu o to chodziło - sieć gliwickiej
    politechniki ( przez którą się łączę ) jest stara jak świat. A
    sprawdziłem że strony vw nie wchodzą z żadnych łącz politechnicznych -
    ani z komercyjnych ani z edukacyjnych.
    Oczywiście może komuś w vw się coś pomyliło, albo przypomniał mu sie
    jakiś niezaliczony egzamin i teraz "przypadkiem" mu wyszło .... :)

    dr LEO

  • 8. Data: 2004-10-25 13:00:42
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "dr LEO" <v...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Wie ktoś czy coś kombinują w volkswagenie i ile to potrwa?? bo coś nie
    > da się zalogować z kilku miejsc o dobrych łączach. Zresztą podstawowa

    chyba cos nie tak jest w woj slaskim
    u mnie (interent przez kablowke Telpol od 3 dni nie da sie wejsc na strone)

    Piotr

  • 9. Data: 2004-10-25 13:40:06
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > chyba cos nie tak jest w woj slaskim
    > u mnie (interent przez kablowke Telpol od 3 dni nie da sie wejsc na strone)

    SOA#1 (przez Crowley K-ce)

  • 10. Data: 2004-10-25 16:01:03
    Od: wooky <w...@p...onet.pl>

    > Przypuszczam że nie sądzę żeby tu o to chodziło - sieć gliwickiej
    > politechniki ( przez którą się łączę ) jest stara jak świat.

    Pozman i Politechnika Poznanska tez do jakis niewielkich, nieznanych sieci
    nie naleza, a vw tutaj takze nie dziala...

    --
    wooky