  • 1. Data: 2003-10-10 08:33:37
    Temat: [vw bank] Nareszcie wydruk potwierdzen operacji !
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    Nie wiem czy bylo wczoraj, ale jest dzisiaj :)
    W koncu mozna drukowac potwierdzenia wykonanych operacji.
    Jeden z najważniejszych dla mnie brakow VW usuniety, w konu nie trzeba
    przelewac do mBanku co wazniejszych (czytaj:
    takich-co-to-moze-sie-upomna-o-potwierdzenie) zlecen. Tak trzymac!

    Seb

  • 2. Data: 2003-10-10 09:02:52
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "seb" <n...@a...pl> napisał :
> [...]
    > przelewac do mBanku co wazniejszych (czytaj:
    > takich-co-to-moze-sie-upomna-o-potwierdzenie) zlecen. Tak trzymac!

    rzeczywiście jest, u mnie dla wszystkich transakcji od 7.10
    ale sama forma pozostawia wiele do życzenia, na wydruku nie ma nawet nazwy
    banku nadawcy ani odbiorcy, a tym bardziej logo vw direct,

    wciaz wole te z mbanku, zwłaszcza, że ostatnio w dziekanacie nikt nie robił
    wielkich oczu i nie miał wątpilowści czy może to przyjąć

    pozdrawiam
    Karolina

  • 3. Data: 2003-10-10 09:27:43
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    > rzeczywiście jest, u mnie dla wszystkich transakcji od 7.10
    > ale sama forma pozostawia wiele do życzenia, na wydruku nie ma nawet nazwy
    > banku nadawcy ani odbiorcy, a tym bardziej logo vw direct,

    Nie sadze, aby samo logo zmienialo cos w kwestii uznac czy nie uznac. W
    prawym gornym rogu wydruku jest 'VW rachunki'
    a na dole strony sciezka 'https://login.vwbankdirect.pl/secure itd....'

    > wciaz wole te z mbanku, zwłaszcza, że ostatnio w dziekanacie nikt nie
    robił
    > wielkich oczu i nie miał wątpilowści czy może to przyjąć

    To cieszy ze ucza sie nie robic oczu :)
    A mysle, ze forma wydruku do dopracowania jest kwestia najblizszej
    przyszlosci, wystarczy jak 'zatupotamy' :)

    Seb

  • 4. Data: 2003-10-10 15:39:19
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > prawym gornym rogu wydruku jest 'VW rachunki'
    > a na dole strony sciezka 'https://login.vwbankdirect.pl/secure itd....'

    A to już zależy z czego drukujesz...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-10-10 16:21:16
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    > A to już zależy z czego drukujesz...

    Prawda! Wobec tego biegnę do poczty wewnętrznej :)

    pzdr
    Seb

  • 6. Data: 2003-10-11 05:29:16
    Od: "Mis Uszatek" <m...@u...pl>

    > rzeczywiście jest, u mnie dla wszystkich transakcji od 7.10
    > ale sama forma pozostawia wiele do życzenia, na wydruku nie ma nawet nazwy
    > banku nadawcy ani odbiorcy, a tym bardziej logo vw direct,

    Nie do konca piszesz prawde.
    Opcja druku jest, u mnie (konto firmowe), dostepna dla wszystkich przelewow
    wstecz.
    Nie ma banku nadawcy/odbiorcy - ale jest numer tych bankow, wiec mozna
    sprawdzic jaki to bank. Zreszta nie jest to nikomu potrzebne, waze jest by
    bylo napisane kto (a to jest) placi komu (to tez jest) i za co (rowniez
    jest*), kwota i data operacji rowniez sa.

    * dla ZUSu nie ma tytulu przelewu, co prawda po numerze koncowki rachunku
    mozna sie domyslic, ale akurat to powinno byc wpisane w tytule (i to jest
    moim zdaniem niedorobka, do poprawy).

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-10-11 07:00:24
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Prawda! Wobec tego biegnę do poczty wewnętrznej :)

    VW niestety lubi niewygodne sprawy pomijać. Tak, tak, bardzo często zdarza
    im się olewać moje wiadomości wysłane pocztą wewnętrzną. A żeby coś
    poprawili/naprawili/udoskonalili - to już zapomnij...

    :-(

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-10-13 08:14:26
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mis Uszatek" <m...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Nie do konca piszesz prawde.

    a w którym miejscu piszę nieprawdę?

    > Opcja druku jest, u mnie (konto firmowe), dostepna dla wszystkich
    przelewow
    > wstecz.

    a u mnie nie ma, więc piszę prawdę

> [...]
    > bylo napisane kto (a to jest) placi komu (to tez jest) i za co (rowniez
    > jest*), kwota i data operacji rowniez sa.

    oczywiście, że sa numery, przeciez musza być, nazwy banku nie ma, a moim
    zdaniem byłoby duuuużo lepiej gdyby była, mi się nie chce sprawdzać po
    numerze konta i wolę tak jak jest w mBanku
    (i tu znów piszę PRAWDĘ)

    > * dla ZUSu nie ma tytulu przelewu, co prawda po numerze koncowki rachunku
    > mozna sie domyslic, ale akurat to powinno byc wpisane w tytule (i to jest
    > moim zdaniem niedorobka, do poprawy).

    tego nie wiem, bo do zusu przelewów nie robiłam

    nowa funkcjonalność jest fajna i praktyczna, ale powinni to trochę ulepszyć
    i tyle

    > Pozdrawiam

    ja również
    Karolina