    From: "Pawel P. Baran" <d...@u...univ.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: visa oraz ecmc w europie
    Date: Wed, 9 Jan 2002 09:53:09 +0100

    > LG stosuje bardzo dobre kursy wymiany. Nie wiem, jak
    > wyglądają one na tle PekaoSA, ale przypuszczam, że
    > na "przesiadce" nie stracisz. Pamiętaj tylko o nietypowo
    > naliczanej prowizji za wypłatę z bankomatu Maestrem
    > oraz o dodatkowej prowizji za bezgotówkowe transakcje
    > zagraniczne robione MC.

    Och, wielkie dzięki, w takim razie idę zamykać konto w PekaoSA :-)
    Właśnie od wczoraj mam już aktywne Maestro LG.
    Jeśli chodzi o Mastercarda - to nie mam zamiaru się o niego ubiegać, więc
    na razie niestraszne mi ich prowizje.

    Paweł

    PS A co do szczegółów - to widzę, że rzeczywiście trza jeszcze postudiować
    TOiP, żeby wyciąganie pieniążków z bankomatu zbytnio mnie nie zubożyło :)