  • Data: 2010-10-17 15:21:32
    Temat: Re: visa elektoron zakupy bez pinu i podpisu
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > Art. 28 ust. 5.

    " Posiadacza nie obciążają operacje, z zastrzeżeniem ust. 6, jeżeli karta
    płatnicza została wykorzystana bez fizycznego przedstawienia i elektronicznej
    identyfikacji posiadacza lub bez złożenia przez niego własnoręcznego podpisu na
    dokumencie obciążeniowym. Użycie kodu identyfikacyjnego nie wystarcza do obciążenia
    posiadacza zakwestionowaną przez niego operacją, chyba że został złożony
    bezpieczny podpis elektroniczny zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 18
    września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr 130, poz. 1450 oraz
    z 2002 r. Nr 153, poz. 1271)."

    Dalej nie rozumiem, dlaczego to wyklucza.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/