  • Data: 2003-07-21 20:24:44
    Temat: Re: visa Mille czy Multi ?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Juulius wrote:
    > Czy ktos testowal w strefie Euro, czy korzystniejsza jest Visa
    > Electron Millenium czy Multibanku ?

    Kurs Multi mozesz zobaczyc na stronie www.multiport.pl - i to jest to
    co placisz.
    Co do Millennium - cos mi sie zdaje (ale musialbym sprawdzic z kursami
    dziennymi), ze przy przeliczaniu sa one baaardzo podobne do tych,
    ktore maja na stronie i za duzo nie doliczaja. Reasumujac - w Multi
    wiesz ile placisz - w Mille - mniej niz ich oficjalny kurs na stronie
    nie zaplacisz - wiec jakies rozeznanie masz :)