  • 1. Data: 2013-07-03 19:55:52
    Temat: uwolnienie środków z getinonline-> nieodnawialność
    Od: matebe <m...@g...com>

    Czy również macie problem ze zmianą lokat na nieodnawialne (domyślnie ustawia się
    jako odnawialna, a wiadomo, po terminie będzie odnowiona jako standardowa...) Strona
    transakcyjna GetinuOnline zwyczajnie się wiesza w momencie zapisania ;/

  • 2. Data: 2013-07-03 21:28:43
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-07-03 19:55, matebe pisze:
> [...]
    transakcyjna GetinuOnline zwyczajnie się wiesza w momencie zapisania ;/

    Wystarczy, iż zalogujesz się do nowej wersji banku i tam wszystko działa
    tak jak powinno. Ja nawet pisałem do nich o tym, ale wg. helpdesku
    pomocą miała być aktualizacja przeglądarki....

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2013-07-04 10:16:51
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 21:28:43 UTC+2 użytkownik Olo napisał:

> [...]
    >
    > tak jak powinno. Ja nawet pisałem do nich o tym, ale wg. helpdesku
    >
    > pomocą miała być aktualizacja przeglądarki....

    Wiesza sie w IE, Opera, FF, natomiast przelaczenie na nowy interfejs rozwiazuje
    problem - przypadek ;-) ? Pewnie tak.