  • 11. Data: 2010-11-09 23:25:25
    Temat: Re: uwaga! przeliczniki Citi ciągle beznadziejne
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Cos mam wrazenie, ze dla korporacyjnych to moga byc brane pod uwage
    > inne kursy niz dla detalu...
    >
    > MK

    oj nie wiem, musiałby sie wypowiedziec ktoś kto korzystał z prywatnego
    AmEx'a

    mam tylko porównanie z kartami BZWBK, tam kursy dla firm i
    indywidualnych były takie same

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2010-11-10 08:32:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 13:10:33 -0800, MK napisał(a):

    > A cos poza Polbankiem? Sam korzystam do platnosci poza PL z karty
    > Polbanku i wiem ze zadna inna karta w PL nie umozliwi mi uzyskania
    > lepszego kursu. Czy to oznacza, ze powinienem po wykorzystaniu innej
    > karty pisac, ze bank X ma ciagle beznajdziejne kursy? Skoro jestem
    > swiadom, ze inne banki maja kursy mniejkorzystne to z takich kart nie
    > korzystam do platnosci zagranicznych :).

    Swego czasu ING niewiele odstawało od Polbanku i Eurobank całkiem dobrze
    stał. Ja przy okazji to sprawdzę też MC z mBanku, bo nie ma 2% za
    przewalutowanie, więc też może być ciekawie.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-11-10 09:02:33
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 10 Lis, 09:32, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Swego czasu ING niewiele odstawało od Polbanku i Eurobank całkiem dobrze
    > stał. Ja przy okazji to sprawdzę też MC z mBanku, bo nie ma 2% za
    > przewalutowanie, więc też może być ciekawie.

    No, ale wlasnie chodzi o to ile :). mi wychodzi, ze 22gr przy obecnym
    kursie NBP daje marze 4,8%. Oczywiscie pamietamy, ze jest przelicznie
    przez walute rozliczeniowa, czy z tak samo dzialajacymi kartami warto
    byloby porownywac :).

    MK

  • 14. Data: 2010-11-10 15:00:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No to napisz ile lepiej :).
    >
    > MK

    podaję przeliczniki, we wszystkich przypadkach 2 przewalutowania:

    Citi 4,786
    AmEx 4,626
    Multi 4,670

    rozliczenie płatności 7.11

    citek fajna karta (zwłaszcza w przypadku reklamacji), ale jak widać nic
    za darmo...

    --
    pozdrawiam
    RobertS