eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiustawa antyfrankowa a Pekao SA, RaiffeisenPolbank i BGŻ BNP Paribas › Re: ustawa antyfrankowa a Pekao SA, RaiffeisenPolbank i BGŻ BNP Paribas
  • Data: 2016-03-22 01:04:28
    Temat: Re: ustawa antyfrankowa a Pekao SA, RaiffeisenPolbank i BGŻ BNP Paribas
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" m...@p...waw.pl

    > Tak było, ale to dotyczyło tych, którzy wzięli kredyty wcześniej
    > (i często mają już je pospłacane).

    Piszę o konkretnych osobach, które nie spłaciły jeszcze i raczej szybko nie spłacą.
    Niektóre te osoby uważają, że rata nie wzrosła ostatnio. ;)

    -- Ty, weź się odpier.ol z tymi wzrostami.
    (częste pytania doprowadziły do... hm... ,,reakcji'')

    -- Nie zawracaj mi .upy drobiazgami rzędu kilku dych,
    bo tego nie mogę doliczyć się w miesięcznych wydatkach...

    -- Mój mąż zarabia. Nie jest bezrobotny...

    -- Ja tyle zarobiłam na mieszkaniu, że mogę jedynie skakać z radości.

    -- Płacę stówę więcej i uważam, że jest ogólnie OK.

    -- Problem by był, gdyby frank skoczył powyżej 6 pln.

    -- Nie możemy wziąć rowodu... ;)

    Jakoś tak. :)

    AC za samochód to ze 100 pln dziennie. :)
    A ileż osób płaci AC, przynajmniej za nówki!!!

    > I to też nie był żaden wielki zarobek, tylko po prostu brak straty,

    Może i tak.

    > którą musieliby ponieść biorąc złotówki, albo może w ogóle nie byliby
    > w stanie wziąć kredytu w PLN.

    > Innymi słowy, warunki kredytu w CHF były zbliżone do tych, które były
    > dostępne na Zachodzie.

    > Ryzykuje jak j.ch.
    > Że ktoś mu zapłaci fałszywkami, albo np. tym, że ktoś przyjdzie łeb odstrzelić.

    Każdemu można odstrzelić i każdy kasjer może przyjąć fałszywki!
    (choćby dziewczyna w galerii handlowej)

    > W porównaniu do kantoru, bank wymieniający pieniądz w postaci zapisów na
    > koncie nie ryzykuje w ogóle. Co nie przeszkadza mu pobierać za tę usługę
    > dziesiątki razy większej prowizji.

    Są też kantory netowe -- trudno tam strzelać w łeb. ;)

    > Może czas zapomnieć już o wyobrażeniach z PRL.

    Była mowa o małym mieszkaniu.

    > 30 m2 to może jest dobre jako kawalerka - pierwsze mieszkanie kupowane
    > jest jednak zwykle przez małżeństwo/rodzinę.

    Ja pierwsze kupiłem dla siebie. Kolejne -- także. Pierwsze korzeniami swymi
    sięga głębin PRLi -- ma 64 metry kwadratowe, kolejne jest o 1 metr większe,
    bo ściany są cieńsze i krótsze niż wg projektu...

    Jak będę miał zdrowie, przerobię szkic z TeXa na HTML -- i postawię na WWW. :)

    Obecnie widzę wiele ogłoszeń typu:

    sprzedam mieszkanie; powierzchnia 135 metrów kwadratowych

    które budzą uśmiech ;) i złośliwość:

    może sprzedasz, może nie sprzedasz...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.