    Subject: Re: uciążliwości firmowego konta PekaoSA
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 13 Feb 2016 17:22:28 +0100

    W dniu 2016-02-12 o 19:03, n...@p...pl pisze:

    > proszę o opisanie niedogodności korzystania z firmowego

    Interfejs kompletnie nieergonomiczny (ale dla mnie - może dla innych być
    przyjazny)
    Wysokie opłaty, późne księgowanie zagranicznych, kursy cieniutkie,
    opłaty wysokie za przychodzące walutowe, nieczytelne menu w serwisie.
    Obecnie używam tylko w wygaszanej spółce, ale jak raz na kilka
    miesięcy muszę wykonać jakąś płatność, to pół godziny szukam
    jak to zrobić. Ogólnie nie polecam.