  • Data: 2006-09-20 20:15:43
    Temat: Re: ubezpieczenia KK Millennium
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...pl napisał(a):

    > Kiedyś dostałem taką wersję ale jeszcze za czasów ubezpieczeń w
    > PZU. Najlepiej poproś o dokumenty poprzez pocztę wewnętrzną. W
    > oddziałach dostaniesz wydruk OWU niekoniecznie
    > obowiązujących....sprawdzone.

    Update :-)

    Oddział wysłać warunków ubezpieczeń na maila "zewnętrznego" nie potrafi.
    Millenet (już mam dostęp, więc napisałem) z kolei wypiera się brakiem
    możliwości - serwis internetowy nie pozwala na wysyłkę jakichkolwiek
    załączników, a procedury zabraniają wysyłania jakichkolwiek wiadomości
    na prywatny adres e-mail. I odsyła do oddziału. Fajnie.

    A więc jestem skazany na trzymanie makulatury... Nie ma jak nowoczesny
    zdalny dostęp do banku w XXI wieku...
    Tylko, żeby to naprawdę była sprawa, która WYMAGA osobistego
    stawiennictwa w placówce. Ale, do jasnej choinki, to o zwykłe warunki
    ubezpieczeń chodzi...

    I po co ten adres mailowy w systemie?