    From: Piotr Wiraszka <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: trochę OT - hipoteka na działce
    Date: Mon, 04 Aug 2003 17:58:14 +0200

    Dnia Mon, 4 Aug 2003 16:55:24 +0200, "mwi"
    <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > wytłumaczenie słowa "opłacić US" i
    Urząd Skarbowy. Rozumiem że działkę kupisz notarialnie :), a
    tu już trzeba fiskusowi coś odpalić.

    >kiedy stanie się to dla mnie nieopłacalne
    Tu już można tylko teoretyzować. Powinieneś wiedzieć co to
    za hipoteka, czy jest termin wymagalności, czy czasem nie
    rosną odsetki itd. itp.
    Dlatego najlepiej byłoby dla Ciebie gdybyś kupił "czystą"
    działkę, bez żadnych zobowiązań. Wtedy tylko podatek od
    kupna-sprzedaży, opłaty notarialne (zresztą to jest kwestia
    umowy między Tobą a sprzedającym kto zapłaci) i masz święty
    spokój. Aha, w księgach wieczystych znajdziesz też
    informację czy czasem nie ma kilku współwłaścicieli - jeden
    Ci sprzeda a za jakiś czas inni przyjdą po pieniądze. A w
    geodezji sprawdzałeś czy ona jest budowlana i co jest w
    planach przestrzennego zagospodarowania ?
    --
    Piotr