  • 21. Data: 2005-04-12 18:54:15
    Temat: Re: token i karty
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    Robert Wicik <r...@m...onet.pl> napisal:
    > Chciałbym zauważyć, że trzeba oddać i token i karty w przypadku
    > wypowiedzenia - tam pisze w regulaminie.

    Dzwoniłem (jak widzę - nie ja jeden) i konsultant powiedział, że token
    trzeba wysłać, kartę można zastrzec i zniszczyć.
    Przełączył mnie do Polcardu gdzie odpytano mnie z danych osobowych i
    numeru karty i tego czy podpisana i skierowano ponownie do banku w celu
    dokończenia procedury...

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com
    Programista - organizm białkowy przetwarzający kofeinę na oprogramowanie.

  • 22. Data: 2005-04-12 19:39:21
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Tomasz Tybulewicz napisał(a):

    > Przełączył mnie do Polcardu gdzie odpytano mnie z danych osobowych i
    > numeru karty i tego czy podpisana i skierowano ponownie do banku w celu
    > dokończenia procedury...

    A co ma do tego Polcard?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 23. Data: 2005-04-12 19:41:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > A co ma do tego Polcard?

    Obsługuje karty VW.

  • 24. Data: 2005-04-12 20:40:04
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Obsługuje karty VW.

    Podczas rezygnacji z karty także?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 25. Data: 2005-04-12 20:52:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Podczas rezygnacji z karty także?

    Podczas zastrzeżenia. A o takowym mówiliśmy.

  • 26. Data: 2005-04-14 00:40:36
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    Wojciech Nawara napisał:

    > Podczas zastrzeżenia. A o takowym mówiliśmy.

    A ja tam napiszę w liście, co go razem z tokenem odeślę do banku, żeby
    mi sami zastrzegli kartę numer taki to a taki.

    K.

  • 27. Data: 2005-04-14 15:01:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krystek napisał(a):

    > A ja tam napiszę w liście, co go razem z tokenem odeślę do banku, żeby
    > mi sami zastrzegli kartę numer taki to a taki.

    Nie ma potrzeby, ani nawet sensu. Umowa o kartę reguluje tryb
    zastrzeżenia karty i formy pisemnej tam nie ma...

  • 28. Data: 2005-04-14 17:15:55
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > Nie ma potrzeby, ani nawet sensu. Umowa o kartę reguluje tryb
    > zastrzeżenia karty i formy pisemnej tam nie ma...

    No dobra, wyślę ten token a kartę zastrzegę telefonicznie ;-)

    K.

  • 29. Data: 2005-04-14 20:12:40
    Od: "Jarek" <j...@g...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał:

    > Umowa o kartę reguluje tryb
    > zastrzeżenia karty i formy pisemnej tam nie ma...

    Umowa o prowadzenie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w VBP SA, a
    dokładniej Regulamin prowadzenia rachunków bankowych VBP SA będący jej
    integralną częścią też nie zastrzega dla wypowiedzenia umowy rachunku formy
    pisemnej.
    Jednak z kc wynika, że umowę wypowiada się w takiej formie, w jakiej została
    ona zawarta.
    Ale umowa o kartę płatniczą rozwiązuje się sama od siebie :) z chwilą
    rozwiązania umowy o prowadzenie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w
    VBP SA, więc nie trzeba dodatkowo jej wypowiadać.

  • 30. Data: 2005-04-14 20:24:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jarek napisał(a):

> [...]
    > pisemnej.
    > Jednak z kc wynika, że umowę wypowiada się w takiej formie, w jakiej została

    Mówiłem o ZASTRZEŻENIU karty. Zastrzeżenie =/= wypowiedzenie umowy o kartę.