    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: tipaju sraju hmuju blik srik pik
    Date: Tue, 04 Aug 2020 22:36:21 +0100

    in <news:rgcjbj$ac8$1@gioia.aioe.org>
    user Animka pisze tak:

    > Pobrałeś potwierdzenie przelewu czy zagladałeś do historii Banku,
    > żeby sprawdzić na jakie konto zrobiłeś przelew?

    oczywiście, zawsze robię zrzuty ekranów.

    > Masz dowód zapłaty.

    oczywiście

    Nie wiem czy wiesz, że niektórzy sprzedawcy piszą wprost na stronie
    "nie przesyłać dowodów zapłaty emailem i tak nie będą rozpatrywane"
    tylko sygnał z systemu informatycznego dla nich jest ważny.

    Po za tym bujam się z pośrednikiem (którego sprzedawca sobie wybrał i
    jeszcze za to zapłacił) a nie ze sprzedawcą. Potem kretyn jeszcze
    dzwoni i pyta gdzie kasa? Kasa u takiego pośrednika jakiego sobie
    wybrałeś.

    Najlepiej kupować za pobraniem.

    --
    Piotrek