  • Data: 2002-07-14 10:57:06
    Temat: Re: taxi - tylko karty wypukle?
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski) szukaj wiadomości tego autora

    r...@p...pl (Rena) wrote in <agrigd$2tsf$1@pingwin.acn.pl>:

    >czy w taksowkach mozna placic tylko kartami wypuklymi? w niektorych
    >knajpach widizalam bezprzewodowe posy, to moze sa i one i w
    >taksowkach?

    Poczekaj cierpliwie. Niedlugo powinny pojawic sie w Sawa Taxi...
    Szef korporacji juz od jakiegos czasu planuje ich wprowadzenie.
    Troche sie to ciagnie - za instalacje urzadzen zaplaci
    nikt inny jak sami taksowkarze (tak jak bylo w przypadku
    wprowadzenia terminali taksowkowych), ktorzy bardzo roznie
    podchodza do tego pomyslu.

    Jezdzenie z karta wypukla ma swoje plusy - raz na jakis czas
    przejedziesz sie za darmo lub za ulamek oplaty :-) W przypadku
    Sawy, taksowkarze maja obowiazek posiadac sprawne zelazko.
    Jesli nie maja - albo brakuje im swistkow (lub nie umieja
    obslugiwac urzadzenia, co tez mi sie zdarzylo) - to czy i ile
    zaplacisz gotowka - zalezy od Ciebie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek