  • 1. Data: 2010-06-09 20:02:15
    Temat: tauron + USA
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    http://tauron.aliorbank.pl/

    "Oświadczam, że nie jestem rezydentem Stanów Zjednoczonych i nie jestem
    fizycznie obecny w Stanach Zjednoczonych."

    Ki diabeł? O co chodzi z tym USA?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2010-06-09 20:27:00
    Temat: Re: tauron + USA
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    > http://tauron.aliorbank.pl/
    >
    > "Oświadczam, że nie jestem rezydentem Stanów Zjednoczonych i nie jestem
    > fizycznie obecny w Stanach Zjednoczonych."
    >
    > Ki diabeł? O co chodzi z tym USA?

    http://appfunds.blogspot.com/2010/06/tauron-kupujesz
    -czy-rezygnujesz.html

    Jeden czy dwóch komentujących wyjaśnia to pytanie

    as

  • 3. Data: 2010-06-09 20:32:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
> [...]
    >
    > "Oświadczam, że nie jestem rezydentem Stanów Zjednoczonych i nie jestem
    > fizycznie obecny w Stanach Zjednoczonych."

    Bo polski rząd nie rejestrował tego w SEC, czego wymaga amerykańskie prawo.

  • 4. Data: 2010-06-09 21:43:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Bo polski rząd nie rejestrował tego w SEC, czego wymaga amerykańskie prawo.

    Prawdopodobnie prawo Korei Polnocnej w ogole zabrania obywatelom
    kupowania czegokolwiek. 8-) Ale polski oferent nie kaze podpisywac, ze
    sie nie jest koreanczykiem. Nie bardzo rozumiem, dlaczego oferta
    Tauronu ma podlegac pod prawo USA.

    MJ

  • 5. Data: 2010-06-09 23:07:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > kupowania czegokolwiek. 8-) Ale polski oferent nie kaze podpisywac, ze
    > sie nie jest koreanczykiem. Nie bardzo rozumiem, dlaczego oferta

    Bo poprzez Bank of America chcą złożyć ofertę firmom na rynku amerykanskim.

  • 6. Data: 2010-06-10 06:18:21
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    witek pisze:

    > Bo poprzez Bank of America chcą złożyć ofertę firmom na rynku amerykanskim.

    I...?
    Obecna oferta jest skierowana do Polaków. Nawet jakby Amerykanin ją
    przeczytał, to wyczytałby że oferta nie jest dla niego. Czemu więc
    zabraniać mu w ogóle wchodzić na stronę?

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2010-06-10 20:35:34
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    >Nawet jakby Amerykanin ją
    > przeczytał, to wyczytałby że oferta nie jest dla niego. Czemu więc
    > zabraniać mu w ogóle wchodzić na stronę?

    Bo jakby napisali wprost "żydzi hamerykańscy won!" to by się larum
    antysemickie podniosło zaraz i trzeba by oddać akcje jako rekompensatę.
    Słyszałeś o jakimś amerykaninie bez pejsów interesującym się giełdami? ;)

    Pzdr
    Ranger