  • 1. Data: 2009-03-04 11:13:05
    Temat: szturm na GetinBank
    Od: k...@o...pl

    Podobno ciężko się dostać do GetinBanku.
    Wczoraj do oddziału zawijana kolejka.
    Z netu zniknął formularz do zakładania lokaty tą drogą.
    Podobno było za duże zainteresowanie i system nie wytrzymywał.

  • 2. Data: 2009-03-04 12:00:18
    Temat: Re: szturm na GetinBank
    Od: pwz <p...@j...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > Podobno ciężko się dostać do GetinBanku.
    > Wczoraj do oddziału zawijana kolejka.
    > Z netu zniknął formularz do zakładania lokaty tą drogą.
    > Podobno było za duże zainteresowanie i system nie wytrzymywał.

    O, a ja właśnie widziałem taką samą "zawijastą" kolejkę przed Millennium.
    pwz

  • 3. Data: 2009-03-04 12:01:54
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > O, a ja właśnie widziałem taką samą "zawijastą" kolejkę przed Millennium.
    > pwz

    Pora teraz na artykuł w Wyborczej: "PRZED BANKAMI USTAWIAJĄ SIĘ KOLEJKI".
    :-)

    marekz

  • 4. Data: 2009-03-04 13:17:27
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    <k...@o...pl>
    n.googlegroups.com

    > Podobno ciężko się dostać do GetinBanku.

    Jeżeli ta kolejka do wpłat a nie wypłat to chyba dobrze :) Może doczekamy
    się silnego gracza na bankowym poletku z większościowym udziałem kapitału
    polskiego :)

    > Wczoraj do oddziału zawijana kolejka.

    Jak wyżej :)

    > Z netu zniknął formularz do zakładania lokaty tą drogą.

    Ale z poziomu serwisu transakcyjnego nadal można ją założyć :)

    > Podobno było za duże zainteresowanie i system nie wytrzymywał.

    Jeżeli mnie pamięc nie myli to wczoraj padaczkę zaliczył system mBanku ;)

  • 5. Data: 2009-03-04 13:38:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
[...]

    dalibyście sobie spokój z tym nachalnym naganianiem. Wczoraj NobleBank dzis
    GetinBank.
    Czarnecki kasy nie ma czy jak ?

  • 6. Data: 2009-03-04 13:51:30
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Mar, 14:38, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > Czarnecki kasy nie ma czy jak ?

    No, parę miliardów mu się gdzies zapodziało..;-)

  • 7. Data: 2009-03-04 14:14:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > No, parę miliardów mu się gdzies zapodziało..;-)

    Chyba nawet na kundel.pl coś o tym wspominali ;) Czarnecki stał się
    celebrytem :)

    PS. IMO oferta Getinu całkiem przyjemna :)

  • 8. Data: 2009-03-04 14:18:48
    Od: k...@o...pl

    On 4 Mar, 14:38, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > dalibyście sobie spokój z tym nachalnym naganianiem. Wczoraj NobleBank dzis
    > GetinBank.
    > Czarnecki kasy nie ma czy jak ?
    Ja tam nie widzę nic złego w tym, że oprocentowanie rośnie. (tak
    długo, jak można też wypłacać;)

  • 9. Data: 2009-03-04 14:22:49
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > PS. IMO oferta Getinu całkiem przyjemna :)
    mi się najbardziej podoba wielki napis na witrynie kredyt od 8,4%, a w
    rzeczywistości wychodzi 22%

  • 10. Data: 2009-03-04 14:42:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Radzik" news:49ae8ebb$1@news.home.net.pl

    > mi się najbardziej podoba wielki napis na witrynie kredyt od 8,4%, a w
    > rzeczywistości wychodzi 22%

    He he he takie rzeczy nie tylko w Getin Banku :)