  • Data: 2013-01-11 23:34:21
    Temat: Re: [sync] [cashback] jak żyć? ;-)
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TrzyLinie" <t...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:kcopgi$sf$3@dont-email.me...

    > Miałem 1500. Chciałem dziś kupić coś za 450, więc wrzuciłem 450 rano, ale
    > okazało
    > się, że cena wzrosła do 500, kupuje za 500, saldo spada do 1450, bo już
    > dziś nie
    > dam rady dolać brakujących 50 zł. Jakie saldo powinienem utrzymywać przez
    > kolejne
    > dni, żeby średnie wyniosło 1500 zł?

    Wpisywac sobie np. do arkusza kal. saldo na zamkniecie dnia z
    historii(pomniejszone o blokady lub zrobione off-line) na kazdy dzien
    kalendarzowy, zrobic sume sald i dzielic przez il. dni w miesiacu. Od razu
    uzupelnic na kazdy dzien 1500, a potem tylko poprawiac i wtedy arkusz bedzie
    pokazywal nam jaka jest przewidywana srednia.
    Generalnie sa to zadania dla szkoly podstawowej jak wyliczyc srenia.
    Wyjasnienia wymaga jedynie jakie daty bank przyjmuje do liczenia salda- date
    waluty czy date ksiegowania. Dla bezpieczenstwa, trzeba zalozyc, ze dla
    transakcji kartowych nalezy przyjac date waluty(data transakcji).