  • Data: 2002-01-26 14:17:38
    Temat: Re: stypendia na konto
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gregor Z" napisał w wiadomości ...

    > Jestem klientem mBanku i zastanawiam sie jak beda szly przelewy z mojej
    > uczelni Politechnika Szczecińska i Uniwersytet Szczeciński, jesli mBank
    > wycofuje sie z Sybiru.

    Znowu ktos puscil plote, a przepraszam, niedoinformowani panikuja.
    To ze bank "wycofal sie" z Sybiru nie znaczy, ze bedzie odrzucal
    dokumenty inne niz otrzymane Elixirem. Oznacza to tylko tyle, ze bank
    odbiorca przelewu nie bedzie wklepywal tego dokumentu sam, lecz
    zrobi to za niego (odplatnie, a jak!) BRIR i dostarczy do banku
    dokument w postaci elektronicznej (zazwyczaj Elixirem). Bank odbiorca
    otrzymuje wiec wszystko w postaci elektronicznej.
    JO