  • 131. Data: 2014-12-09 23:11:38
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-12-09 09:45, MrMrooz pisze:
    > Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.
    >
    > Michał M

    Drugi Alior jego mać. Trzeba będzie zwijać żagle :)

  • 132. Data: 2014-12-09 23:16:07
    Od: gral <n...@e...pl>

    > Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku nie miałem
    > żadnych reklam po wykonaniu przelewu ;)

    a my mamy :P

  • 133. Data: 2014-12-10 00:11:12
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-12-09 23:16, gral pisze:

    > a my mamy :P

    Potwierdzam. Ale dziś zadzwoniła do mnie pani z mBanku z propozycją
    zainwestowania moich oszczędności w msaver plus i gdy na koniec rozmowy
    zapytała czy mam do niej jakieś pytania to poskarżyłem się na nowy
    interfejs. Pani powiedziała, że mBank aktualnie prowadzi badania na
    temat nowego interfejsu i mój negatywny głos zostanie zaliczony w tym
    badaniu. Podejrzewam, że była to zwykła uprzejmość z jej strony, ale gdy
    dodałem że teraz przy mBanku trzyma mnie jedynie bezpłatna karta
    kredytowa to wydała się być tą wiadomością autentycznie zmartwiona.

  • 134. Data: 2014-12-10 09:32:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 10 Dec 2014 00:11:12 +0100, Dąbrowski
    <n...@a...pl> wrote:

> [...]
    >temat nowego interfejsu i mój negatywny głos zostanie zaliczony w tym
    >badaniu. Podejrzewam, że była to zwykła uprzejmość z jej strony,

    Rezygnowałem z mbąka w lutym, jeszcze zanim mnie zmusili do nowego
    interfejsu ale już po tym jak go przetestowałem. Wówczas jako powód
    rezygnacji podałem interfejs i jego problemy (np rozdzielenie kieszeni
    os.fiz od dz.g.os.fiz i koniecznosc przelaczania sie pomiedzy
    kieszeniami aby poznac stan posiadania) to tez prowadzili badania na
    temat interfejsu. Mysle ze badania prowadza ciagle tylko wyniki ich
    nie interesuja.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
    http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie

  • 135. Data: 2014-12-10 11:06:05
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Dąbrowski" <n...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:54878193$0$21554$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > zainwestowania moich oszczędności w msaver plus i gdy na koniec rozmowy
    > zapytała czy mam do niej jakieś pytania to poskarżyłem się na nowy

    Jak do mnie dzwoniła (miesiąc temu) to zapytałem, czy koniecznie muszą mi
    zabrać stary interfejs.
    Pani była bardzo zdziwiona, że jeszcze mam, bo im na szkoleniu powiedzieli,
    że wszystkim już powyłączali.
    Się przeraziłem i w czasie rozmowy zalogowałem do starego. Uważała, że ją
    bujam, że się zalogowałem :).
    P.G.

  • 136. Data: 2014-12-10 11:20:06
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-12-06 o 10:03, Pete pisze:
    > Gdybyś obejrzał instrukcję, to byś wiedział, że stara historia jest.
    > Na podglądzie historii klikasz w magiczny przycisk 'Zmień widok' i,
    > tadam!!!, pojawi sie i przycisk 'powrót'.
    Jakie to k* intuicyjne. No i oczywiście nie przeszedłem kursu obsługi
    nowego interfejsu, co oczywiście świadczy tylko o jego doskonałości, a
    mojej głupocie :->

    Maciek

  • 137. Data: 2014-12-10 11:26:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-12-06 o 09:58, Wojciech Bancer pisze:
    > Wystarczy chwilę pomyśleć:
    > 1) mBank obsługuje już nie tylko 1-os DG, więc można mieć dużo więcej rachunków
    > 2) umożliwia założenie dużo większej ilości rachunków osobistych
    > To kwestia uporządkowania, mi np. się to przydaje i przeszkadzała mi lista
    rachunków
    > na 2 ekrany. Serio o to chcesz drzeć szaty? Bo TOBIE się nie przydaje?
    Super. Ile osób ma tych rachunków więcej niż 3-5, no niech będzie nawet
    10. Czy taka dramatyczna ilość nie zmieści się na jednym ekranie bez
    konieczności przełączania?? Zresztą skoro już robią taki wypasiony
    interfejs, to dlaczego grupowanie rachunków nie jest opcją?

    > Ależ właśnie o to chodzi. I o to że ktoś się poczuł urażony, bo mu każą
    > po ponad roku od udostępnienia zmienić interfejs.
    Może według Ciebie.

    > A jakiej konkretnie *funkcjonalności* nie ma?
    Np. wyświetlanie wszystkich rachunków na jednej stronie :->

    Maciek

  • 138. Data: 2014-12-11 00:44:30
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 09 Dec 2014 13:41:05 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > ALe ja czegoś nie rozumiem, albo wy robicie to po chińsku.
    > Gdy mam przelew o nazwie "360" to:
    > 1. Klikam Przelewy
    > 2. "Do osoby lub firmy" pojawia się zielone okienko "wprowadź nazwę
    > odbiorcy",
    > 2. Wpisuję 360 - pojawia się "Kamil jońca \n 360 i 15 innych"
    > 3. wybieram co się pojawiło i już.

    Jeśli mamy przelewy robić w ten sposób, po cholerę nam ekran "Wykonaj
    przelew do ulubionych odbiorców"?
    Bo na tym ekranie jako "ulubionych" mam całą serię odbiorców tylko z
    imieniem mojej żony oraz podobne serie odbiorców z imieniem mojego syna
    oraz moim.
    A tak zrobiona lista "ulubionych" jest całkowicie bezużyteczna.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 139. Data: 2014-12-11 10:07:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > oraz moim.
    > A tak zrobiona lista "ulubionych" jest całkowicie bezużyteczna.

    Nie miałem czasu pokombinować, ale po naciśnięciu chyba właśnie tu (+) po
    którym jest pytanie o nowy nr konta mam taką robocza hipotezę, że koncepcja
    jest taka, że na tej liście dana osoba powinna być tylko raz i po kliknięciu
    w nią powinna być lista wszystkich jej kont.
    Nie wiem, czy tak to działa, nie wiem czy dalej trzeba po numerach kont
    pamiętać ale _jakaś_ logika by w tym była - dodatkowe kliknięcie = dodatkowy
    ekran z kolejną reklamą.
    P.G.

  • 140. Data: 2014-12-11 14:54:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-10, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > konieczności przełączania?? Zresztą skoro już robią taki wypasiony
    > interfejs, to dlaczego grupowanie rachunków nie jest opcją?

    10 rachunków to ja mogę mieć prywatnych. W średniej wielkości sp. z o.o.,
    to sama jedna organizacja może mieć tych kont też sporo. Czepiasz się
    bez sensu.

    > Może według Ciebie.

    Tak. Wystaw sobie, że mam prawo do własnej opinii, także na temat lamentujących
    ofiar losu, którzy załamują ręce bo przelewu nie umieją zrobić.

    > Np. wyświetlanie wszystkich rachunków na jednej stronie :->

    To nie jest funkcjonalność, tylko sposób prezentacji danych.
    Nie ma tego też np. Alior Bank i jakoś nikt na to nie pomstował.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl