  • 121. Data: 2014-12-09 09:45:46
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 22:37:41 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer
    napisał:
    > Tak. W zgodach marketingowych :)
    Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.

    Michał M

  • 122. Data: 2014-12-09 10:00:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MrMrooz <z...@g...pl> writes:

    > Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.

    A to nie są te mOkazje?
    KJ

  • 123. Data: 2014-12-09 10:12:18
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > A mnie wkurza, że mam całe grupy odbiorców tak samo nazwane.
    > Mam kilka *różnych* płatności do Urzędu Miasta, na różne numery
    > rachunków, a mBank skrócił mi nazwy tych przelewów i teraz wyświetla mi
    > się 5 różnych odbiorców, a każdy z nich nazywa się "Urząd Miasta" i nic
    > więcej!
    > Niby z prawej strony jest okienko, gdzie powinna być szersza informacja,
    > ale w tym okienku mieści się zaledwie kilka liter!

    Mieli mnie przełączyć 9..12 no i dziś rano muszę zrobić przelew a tu
    "Ta-Dam - już Cię mamy".
    Pierwsze wrażenie - chcę zrobić przelew więc zgodnie z moją logiką wybieram
    z menu u góry "Przelew" i co widzę:
    Piotr Gałka meritum
    Piotr Gałka meritum
    Piotr Gałka meritum
    Piotr Gałka meritum

    Miałem zamiar dziś wieczorem sam popróbować czy da się to jakoś zmienić aby
    rozróżniał je między sobą, ale Twój opis mnie sprowokował do zapytania:
    Czy ktoś z tych co już to opanowali i sobie chwalą może zasugerować jak to
    zrobić, aby widzieć który jest który?

    Piotr

  • 124. Data: 2014-12-09 12:48:26
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 10:12:13 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
    > Czy ktoś z tych co już to opanowali i sobie chwalą może zasugerować jak to

    Klikam przelew, potem do osoby lub firmy, i w okienku, które się pojawia na górze
    zaczynam pisać nazwę przelewu zdefiniowanego z normalnego interfejsu. I wybieram co
    chcę. Też mnie wpienia, że zdefiniowane przelewy są sortowane po odbiorcach, a że mam
    sporo różnych rachunków i jestem na M, to się znajduję dopiero w połowie stawki. Ty
    jak jesteś na P to maj jeszcze gorzej.

    Nie wiem czy jedyną opcją nie będzie modyfikacja odbiorców - i albo będę 01 Michał
    albo aaaMichał.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 125. Data: 2014-12-09 12:57:25
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 10:01:35 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > A to nie są te mOkazje?
    Może i są, ale dalej się to pojawia, pomimo wyłączenia zgody na mOkazje. Nawet po
    przelewie wewnętrznym teraz się pojawiło. A jak chciałem sprawdzić czy jest to w
    okazjach - to w Pasażu krzyczy, żebym wyraził zgodę na mOkazje. Czyli nawet
    wyłączenia zgody na mOkazje nie pomaga.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 126. Data: 2014-12-09 12:59:49
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > jeszcze gorzej.

    > Nie wiem czy jedyną opcją nie będzie modyfikacja odbiorców - i albo będę

    A bank docelowy nie odrzuci takiego przelewu, czy u wszystkich pozmieniasz
    swoje imię :).
    P.G.

  • 127. Data: 2014-12-09 13:39:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MrMrooz <z...@g...pl> writes:

    [...]

> [...]
    > różnych rachunków i jestem na M, to się znajduję dopiero w połowie
    > stawki. Ty jak jesteś na P to maj jeszcze gorzej.
    ALe ja czegoś nie rozumiem, albo wy robicie to po chińsku.
    Gdy mam przelew o nazwie "360" to:
    1. Klikam Przelewy
    2. "Do osoby lub firmy" pojawia się zielone okienko "wprowadź nazwę
    odbiorcy",
    2. Wpisuję 360 - pojawia się "Kamil jońca \n 360 i 15 innych"
    3. wybieram co się pojawiło i już.

    Więc pewnie jakbym miał przelew zatytułowany telefon to też by się
    podstawilo.

    Fakt, nie pamiętam, czy nie musiałem przeedytować nazw przelewów.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 128. Data: 2014-12-09 13:41:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MrMrooz <z...@g...pl> writes:

    [...]

> [...]
    3. wybieram co się pojawiło i już.

    Więc pewnie jakbym miał przelew zatytułowany telefon to też by się
    Więc pozycja na liście odbiorców mnie ani ziębi ani grzeje.

  • 129. Data: 2014-12-09 13:46:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-09, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > A to nie są te mOkazje?

    Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku nie miałem
    żadnych reklam po wykonaniu przelewu ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 130. Data: 2014-12-09 18:57:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2014-12-09, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    >Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w
    >mBanku nie miałem
    >żadnych reklam po wykonaniu przelewu ;)

    Naprawde ? wlasnie sprawdzielem, po wewnetrznym przelewie w
    podsumowaniu jakies rabaty w MM.

    Przy jednym przelewie mozna nie zwrocic uwagi, ale jak ktos pisal ze
    styl pracy ma taki - historia, wybor przelewu, ponow ... i po
    wykonaniu w Platnosciach jestesmy, a nie w historii ...

    J.