  • Data: 2002-12-11 17:00:44
    Temat: Re: stacja benzynowa i odmowa autoryzacji na karcie?
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:at7pcl$1of$1@foka.acn.pl...

    > zdarzylo wam sie cos takiego? jak wtedy stacje sie zachowuja?

    Tak i to wielokrotnie. W wiekszosci przypadkow obsluga
    dzwoni do Polcardu telefonicznie potwierdzajac karte.
    A jak mi jakas karta nie idzie, to mam jeszcze cala mase
    innych, i ktoras zalapuje :) Np. notorycznie zdarza mi sie,
    ze na stacji Jet w Zabrzu (Conoco), w godzinach 2-3 w nocy nie
    autoryzuje mi sie moj Electron z BSK. Na 5 prob, 5 jest
    nieudanych. Natomiast KK Citi - bez problemu.

    A tak z innej beczki - zastanawialem sie kiedys, czemu
    handel w Polsce jest tak nieuswiadomiony, ze terminale
    POS z Plusa widzialem do tej pory w jednym tylko miejscu?
    Ludzie mysla ze jest potrzebna linia telefoniczna kablowa
    a to jest bzdura. Z tym POSem z Plusa to mozna nawet
    kielbase na festynie sprzedawac na karte :))
    --
    lex