  • Data: 2002-12-12 10:40:05
    Temat: Re: stacja benzynowa i odmowa autoryzacji na karcie?
    Od: "Dave" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:at7qvc$9a2$1@news2.ipartners.pl...
    > Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Tak i to wielokrotnie. W wiekszosci przypadkow obsluga
    > dzwoni do Polcardu telefonicznie potwierdzajac karte.
    > A jak mi jakas karta nie idzie, to mam jeszcze cala mase
    > innych, i ktoras zalapuje :) Np. notorycznie zdarza mi sie,
    > ze na stacji Jet w Zabrzu (Conoco), w godzinach 2-3 w nocy nie
    > autoryzuje mi sie moj Electron z BSK. Na 5 prob, 5 jest
    > nieudanych. Natomiast KK Citi - bez problemu.

    po co placic debetowym Elektronem jak sie ma w kieszeni KK ?

    > A tak z innej beczki - zastanawialem sie kiedys, czemu
    > handel w Polsce jest tak nieuswiadomiony, ze terminale
    > POS z Plusa widzialem do tej pory w jednym tylko miejscu?
    > Ludzie mysla ze jest potrzebna linia telefoniczna kablowa
    > a to jest bzdura. Z tym POSem z Plusa to mozna nawet
    > kielbase na festynie sprzedawac na karte :))

    i bulic jak za zboze nie tylko za polaczenia ale i abonament... Kiedys
    rozwazalismy opcje dzierzawy takiego terminala ale jest to zbyt drogie -
    chyba ze ktos ma obroty rzedu paru mln zl. miesiecznie i koszty wyzsze o te
    kilkaset zlotych nie robia na nim wrazenia.

    D.