  • Data: 2008-10-24 17:00:30
    Temat: Re: spready
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    sorden wrote:
    > czy ta dowolnosc w podnoszeniu spreadow w bankach jest zgodna z
    > prawem ? Mille w ciagu jednego dnia wskoczyl z 9gr na 15gr na dolarze
    > (dewizy).

    bylo nie brac kredytu czlowieku, napedzajcie dalej chory rynek nieruchomosci we
    PL to pozniej sie obudzicie z reka w nocniku. Ja juz mam prawie 60% mieszkania
    i zobaczysz ze kupie cale bez grosza z kredytu :-)

    CHWD-B i tyle, jak niestac na splaty to kredytu sie nie bierze, zawsze mi matka
    mowila ze kredyty sa dla bogatych. Mozna brac czesc ale nie calosc. Czesc ludzi
    na tym wyszla dobrze bo kupowali w dolku, rownie dobrze mogli akcje kupowac za
    kredyty na takie sprawy i tez by zyskali. Dlaczego 3lata temu mieszkanie moglo
    kosztowac 3-3.5tys za metr w duzym miescie a teraz 6k to czasami malo? Bo
    nakrecacie rynek i tyle, sa chetni to sie ceny winduje, sprawa znana od lat...

    Najlepsza jest reklama expadnera, ladna dziewczynka cos tam pier...li, mowi ze
    wszystko jej tatus ma na kredyt a nawet... nawet moze oszczedzac rownolegle
    splacajac kredytow pare. No to musi gosc dobrze zarabiac jak cholera gosc
    jeszcze oszczedza :) a nawet lodowke kupil na kredyt rotfl.