  • 1. Data: 2006-08-02 07:46:24
    Temat: spłata KK w Reiffeisenie
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Witam serdecznie,

    Mam pytanie czy w Raiffeisenie to normalne?
    Sytuacja jest następująca:
    Mam tam KK, ale korzystam sporadycznie. Ostatnio jednak skorzystałem parę razy,
    po pewnym czasie postanowiłem kartę spłacić (na szczęście parę dni przed
    wymaganym terminem spłaty).
    Przelew z Multibanku wysłałem 31 lipca w środku dnia. Mogłem nie załapać się na
    ten sam dzień na elixir, ale wczoraj, czyli 1 sierpnia przelew na 100% poszedł
    pierwszą poranną sesją elixiru. Dzisiaj jest 2 sierpnia, a karta w Raiffeisenie
    dalej nie spłacona (podgląd przez net). To tak ma być? Czy mam gdzieś dzwonić
    reklamować, czy w tym banku to standard, że jest dzień zwłoki z przyjmowaniem
    wpłat na spłatę KK?

    Dzięki za odpowiedź.
    Pozdr.
    MM

  • 2. Data: 2006-08-02 07:58:08
    Temat: Re: spłata KK w Reiffeisenie
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > mam gdzieś dzwonić reklamować, czy w tym banku to standard, że jest dzień
    > zwłoki z przyjmowaniem wpłat na spłatę KK?

    mialem kiedys kk raiffeisena i splacalem z Multi - karta splacala sie jak
    nalezy tylko
    w rajfim w necie operacja pokazywala sie z pewnym opoznieniem, jak do konca
    dnia jej nie zobaczysz to zadzwon i do banku i zapytaj czy kasa wplynela...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-08-02 09:15:36
    Od: "Samurai" <s...@T...plusnet.pl>

> [...]
    > 100% poszedł pierwszą poranną sesją elixiru. Dzisiaj jest 2 sierpnia, a
    > karta w Raiffeisenie dalej nie spłacona (podgląd przez net). To tak ma

    Ten typ tak ma ;) masz to w 'nierozliczonych wplatach'
    Ksieguja nawet pare dni pozniej... ale na szczescie z data wplywu, wiec sie
    nie przejmuj.
    Gdzies przeczytalem na grupie, ze nawet jak masz w nierozliczonych wplatach
    to mozesz korzystac z limitu jak po splaceniu, ale sam nie sprawdzalem

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-08-02 09:55:28
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Samurai" <s...@T...plusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:eapqfh$c58$1@news.onet.pl...

    > Gdzies przeczytalem na grupie, ze nawet jak masz w
    > nierozliczonych wplatach to mozesz korzystac z limitu jak po
    > splaceniu, ale sam nie sprawdzalem

    Wlasnie sprobowalem i nie da sie tak.

    marekz

  • 5. Data: 2006-08-02 18:01:20
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    > Gdzies przeczytalem na grupie, ze nawet jak masz w nierozliczonych
    > wplatach to mozesz korzystac z limitu jak po splaceniu, ale sam nie

    Przecież to XIX wiek.....
    A ja głupi narzekam na BZWBK, tam standardowo przetrzymują tylko jedną sesję
    elixiru, ale nie cały dzień.....

    Pzdr.
    MM

  • 6. Data: 2006-08-03 08:21:49
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w
    wiadomości news:eapsv6$5gr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wlasnie sprobowalem i nie da sie tak.

    To znaczy nie da sie w dniu, w ktorym srodki wplywaja na rachunek
    karty. Dnia nastepnego juz sie da, nawet jesli przez internet
    nadal je widac w nierozliczonych wplatach.

    mz