  • 1. Data: 2009-02-14 00:58:38
    Temat: spekulant ministrem zdrowia!!!!
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    No już trochę przesada z tym rządem fachowców!!!!

    "Wiadomo już nawet, kto pokieruje resortem za obecną minister zdrowia.
    Jak się dowiedziała się "Polska", następcą Kopacz ma być Jakub Szulc,
    wiceminister w resorcie zdrowia. To trzydziestosześcioletni menedżer"

    http://wiadomosci.onet.pl/1916576,12,item.html

    Dealer, Senior Dealer, Szef Zespołów Tradingu,

    http://www.jszulc.pl/index.php?kat=01&side=01

    Jakaś kpina! Taki ktoś ministrem zdrowia????? A gdzie kwalifikacje???

    J.

    PS. Ciekawe czy zrobił jakiś elitarny kurs dla graczy na forexie np. w XTB?

  • 2. Data: 2009-02-14 06:52:42
    Temat: Re: spekulant ministrem zdrowia!!!!
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "Joachim"
    > No już trochę przesada z tym rządem fachowców!!!!
    >
    > Jakaś kpina! Taki ktoś ministrem zdrowia????? A gdzie kwalifikacje???

    Wolalbys Relige?

    A kto powiedzial, ze Ministrem Zdrowia musi byc lekarz?

    Leszek

  • 3. Data: 2009-02-14 07:32:04
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    > Jakaś kpina! Taki ktoś ministrem zdrowia????? A gdzie kwalifikacje???

    W wolnym czasie jest ginekologiem-amatorem, a co? ;)
    A Tusk to niby kim jest? Cała ta polska demokracja to kpina, w której
    prezesem 40-milionowej firmy zostaje jakis baran z łapanki.

    V.

  • 4. Data: 2009-02-14 08:05:40
    Od: fatso <f...@n...com>

    ViRuS wrote:

    > W wolnym czasie jest ginekologiem-amatorem, a co? ;)
    > A Tusk to niby kim jest? Cała ta polska demokracja to kpina, w której
    > prezesem 40-milionowej firmy zostaje jakis baran z łapanki.
    >

    > V.

    U nas za czasow Wielkiej Maggie Thatcher wice-ministrem zdrowia byla
    niejaka Edwina Curry.
    Zdolna i nachalna Zydowka ,zamezna za nudnym rachmistrzem angielskiem o
    nazwisku Curry.
    fajna baba- Zydzi za odstepstwo od wiary ja wykleli i wlasna rodzina nie
    przyjechala na slub z Anglikiem.
    Otoz owa Edwina to byl polityk duzego lotu. Oczywiscie nic wspolnego nie
    miala z zawodem lekarza czy
    pielegniarki bo tylko naiwnym moze sie wydawac, ze taki osobnik nadaje
    sie do rzadzenia wielomiliardowym
    majatkiem publicznym. Nasza Edwina latala wysoko i daleko mierzyla.
    Polamala sobie jednak skrzydelka
    na lobby farmerow brytysjkich. Otoz ujawnila ,ze w jajkach mozna znalezc
    bakterie brzydkiej sraczkowej choroby,
    tzw Salmonella. Nastala panika i ludzie przestali kupowac jajka,
    farmerzy zawyli. Nawet tak potezna jak skala
    Maggie T. musiala sie ugiac. Edwina poszla w odstawke mimo ze miala
    absolutna racje: Salmonella siedzi w jajkach
    do tej pory. Nie wolno jednak o tym mowic a jajka dokladnie ugotowac czy
    usmazyc.

    fatso

  • 5. Data: 2009-02-14 08:13:36
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Joachim"

    > Wolalbys Relige?
    >
    > A kto powiedzial, ze Ministrem Zdrowia musi byc lekarz?

    Ja bym wolał Pieche.

  • 6. Data: 2009-02-14 08:30:04
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    hej

    czyli ministrem edukacji lekarz?
    ministrem zdrowia nauczyciel?
    ministrem transportu radca prawny?
    ministrem sprawiedliwosci inzynier?
    ministrem kultury inzynier?
    szefem banku centralnego mgr rolnictwa?

    dalej mam?

    puknij ty siebie

    jak sie ma byc szefem to sie trzeba na tym znac,

  • 7. Data: 2009-02-14 11:14:00
    Od: "Bob" <b...@p...onet.pl>

    dobry trader ma wszelkie kwalifikacje na kazdego ministra

  • 8. Data: 2009-02-14 11:37:13
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Minister to menedżer, ktory zarzadza ludzmi i pieniedzmi tak jak prezes w
    spolkach gieldowych. Jako przyklad podam, ze prezesem OPTIMUS zostal Wiesław
    Skrobowski, ktory: jest absolwentem: MBA Simon Business School University of
    Rochester - Rochester, New York, Master of Science, University of Houston -
    Houston, Texas, Studiów Magisterskich (Geografia) Uniwersytet Jagielloński -
    Kraków.
    Pan Wiesław Skrobowski w przeszłości pełnił między innymi następujące
    funkcje:
    - Prezes Zarządu Polmos Lublin S.A. w latach 2004-2005.
    - Vice President Estee Lauder International w latach 2000-2004
    - Prezes Zarządu Elbrewery Co. Ltd. w latach1997-1999.
    - Senior Vice President Benckiser GmbH w latach 1992-1997.
    - Marketing Director Johnson&amp;Johnson Inc. w latach 1989-1992.

    Pan Wiesław Skrobowski jest od 01/2005 Członkiem Rady Nadzorczej Commercial
    Union Life Polska (AVIVA Group).

    A wg twojej teorii musialby byc specem od komputerow

    Leszek

  • 9. Data: 2009-02-14 11:53:42
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dobry trader ma wszelkie kwalifikacje na kazdego ministra

    Tak, wejdzie przy wysokiej pensji wyjdzie jak mu obniżą ze względu na
    kryzys.

    T.

  • 10. Data: 2009-02-14 12:17:06
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > Commercial Union Life Polska (AVIVA Group).
    >
    > A wg twojej teorii musialby byc specem od komputerow

    walnij sie w łeb, to oczywiste że prezes optimusa to MUSI być serwisant
    komputerowy a nie jakiś wiesiek z podejrzanymi papierami a jak masz
    wątpiwości to zobacz że kurs optimusa spada. A bardziej serio to chyba każdy
    już wie, że dyskusja z politycznymi durniami nie ma sensu, wolą pijaka co
    słynął w zabrzu z łapówek, byle lekarz... tylko szkoda że nie przenoszą się
    na odpowiednią grupę o polityce.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.