  • Data: 2020-04-01 04:00:30
    Temat: Re: spekulacja walutami
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 3mzdypkzugmn$.12tllyt0yvhi4$....@4...net

    > Jest, ale to niby bez znaczenia - traktujesz jak czarne,
    > kiedys wypadnie jednak czerwone i zarobisz ten 1$.

    IMO to zero daje dobre ;) efekty -- dobre dla kasyna,
    nie dla grających.

    -=-

    Znam grających bez ruletki wg scenariusza/algorytmu:
    - będę stale powielał stawkę, aż wreszcie wygram! ;)
    Wcześnij czy później ci ludzie przegrywali to, mieli
    do dyspozycji...

    Niektórzy stawiali to, co zabierali innym:
    https://youtu.be/FBBPErTWsRs?t=1349

    -=-

    W podstawówce uczono mnie:
    - za swoje błędy trzeba płacić
    i dodawano:
    - nierzadko swoimi pieniędzmi ;)

    -=-

    Złotówka nabiera wartości -- IMO marcowy rajd złotówki
    nie daje nadziei na łatwe bogacenie się qrsowaniem...
    Chyba, że gracz zna przyszłość.

    Taką przyszłość znali gracze w ING -- qpowali papiery
    wartościowe i od razu rezygnowali z tego qpna, ale
    z możliwością cofnięcia rezygnacji qpna w ciągu bodajże
    14 dni. Gdy w ciągu [być może ciągu geometrycznym?]
    tych 14 dni qpione papiery taniały, utrzymywano w mocy
    rezygnację qpna; gdy drożały -- rezygnację anulowano...

    Sytuacja ta została tutaj opisana -- ale chyba po czasie.

    Politycy i bankierzy nierzadko znają przyszłość -- gdyż
    ją kreują swymi decyzjami. My raczej nie kreujemy... ;)
    [bo nie chcemy! -- wolimy awantury!]

    -=-

    Przed rokiem ostrzegałem przed zaciąganiem niepotrzebnych,
    ale tanich kredytów -- wg Ciebie warto rolować z wyższego
    oprocentowania na niższe... Wg mnie nie warto zaciągać
    kredytów nawet tanich, lecz niepotrzebnych, gdyż za jakiś
    czas może nadejść jakiś kryzys i tanie kredyty zdrożeją
    a nie będzie możliwości szybkiego spłacenia...

    Scenariusz znany mi od dziesięcioleci -- masa osób (i ludzi,
    i firm) zbankrutowała dlatego, że zaciągała TANIE, choć
    niepotrzebne kredyty, które nagle i niespodziewanie drożały...

    -=-

    W necie krążą opowiadania o magii wykładniczej typu:

    - na pierwsze poletko szachownicy 1 ziarno, na każde
    kolejne 2 razy więcej niż na poprzednie -- łącznie
    spichlerze długie jak droga z Ziemi na Księżyc...

    - na stadion ktoś wkrapla wodę kroplami, których objętość
    stale podwaja się; gdy siedzący najwyżej zauważają, że
    coś ;) jest na rzeczy, jest dla nich za późno na ucieczkę...

    Teraz jest zaraza, która rozprzestrzenia się właśnie wykładniczo.
    KAŻDA funkcja wykładnicza ma ten sam kształt/przebieg -- znienacka
    przechodzi z poziomej do pionowej... Nagle i niespodziewanie
    drobiazgi rosną do kolosalnych wartości...

    Jak mondży nie chcą słuchać o magii wykładniczej,
    tak mondżejsi nie chcą słuchać o qrsowaniu walutowym...

    Granice RP zamknięto za późno -- polska służba zdrowia osiągnie
    kres przy ~10 kzarażonych a ten stan można osiągnąć w połowie bm.
    Na szczęście nie każdy zarażony musi iść do szpitala?... Może na
    szczęście, ale jeśli izolatory ;) nie poradzą sobie -- będzie tu
    z 10 kzarażonych raptem w 2 miesiące 10 mzarażonych...

    Być może podobnie uczyniono z kredytami -- być może za dużo
    ,,zainwestowano'' w naród i jest trochę ;) za późno na
    ratowanie gospodarki. [ucierpią jak zwykle najbiedniejsi!]

    Znam masę ludzi grających qrsami walut -- wśród nich są tacy,
    którzy twierdzą, że zarabiają, choć ewidentnie tracą. Niestety
    nie znam nikogo, kto tymi metodami wzbogacił się na dłużą metę...

    -=-

    Iluż znam mondrych uczoncych mnie przed 25 laty mondrości -- po
    wielu latach żyli ze sqbania: teściów, żon, współpracowników,
    znajomych itd... [chętnie by sqbali mnie, ale nie mają z czego?!]

    Aż mnie nosi, ;) by opisać jednego z tych mondrych! Z czego
    żył po latach swej mondrości? Oczywista ze sqbania: teścia,
    żony, qmpli... Ale na razie muszę zebrać twarde dowody, by
    nie ugrzęznąć w mych opisach... Jeden mały błąd może powalić
    całe takie opowiadanie... Bohater opo_wieści może bronić się:
    - skoro Eneuel błądzi w jednym miejscu, czyż można założyć,
    że nie błądzi także w innych miejscach swej opowieści?!

    -=-

    Takie to refleksje mnie nachodzą, gdy rozmyślam o qrsowaniu
    walutowym... Rzecz jasna dla jaj można poświecić 10% swych
    oszczędności na takie zabawy, bo raczej ;) dolary amerykańskie
    czy euro nie spadną do zera czy nawet do połowy swej obecnej
    wartości...

    W 2015 frank nagle wystrzelił w górę tak mocno, że nawet teraz
    nie osiągnął tamtych szczytów! Kto wówczas panicznie qpował dla
    zysku -- ten do dzisiaj nie odrobił strat!

    Podobnie było z mieszkaniami -- qpowanymi pośpiesznie bodajże
    tuż przed 2008 r.

    -=-

    Można wierzyć lub nie -- w latach dziewięćdziesiątych ubw. zarabiałem
    bardzo dużo w porównaniu z innymi Polakami. Głupio lokując swe dostatki
    dziś żyję na granicy nędzy -- życie ucieka niedaleko ;) mnie... Stale
    choruję a SARS-19 (czy jak go nazwać) może być dla mnie równie silny
    jak machnięcie ręką Schwarzeneggera w niemowlaka czy noworodka...

    Mądrości nauczyli mnie (o zgrozo! ludzie z tej grupy i z netu w ogóle. :)
    [pewnie by powiedzieli, że starali się, ale im nie wyszło zbyt dobrze...]

    -=-

    IMO to zero w ruletce jest jednak istotne. ;)

    Nie jestem mocny w rachunku prawdopodobieństwa?
    Jestem zerem z rachunku prawdopodobieństwa!!!
    Szkoda, bo na rachunku prawdopodobieństwa
    opiera się ponoć całe nasze życie!

    Gra w kości też sięga wprost do rachunku prawdopodobieństwa...

    --