  • 11. Data: 2003-01-26 08:58:48
    Temat: Re: spadek jakości obsługi na CitiPhone...
    Od: Trek_ <trek@usun_to.klub.chip.pl>

    Dnia 2003-01-26 03:31, Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > A Ty się tak nie boisz z Citka pisać?

    pewnie tez ma juz wypowiedzenie

    Pio'Trek'.

  • 12. Data: 2003-01-26 09:04:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Trek_ <trek@usun_to.klub.chip.pl> wrote:

    > pewnie tez ma juz wypowiedzenie

    Jakby miał, to by już nie mieł wstępu do banku.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2003-01-26 10:00:10
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b108bh$60n$1@news.tpi.pl, Adam Płaszczyca <_...@i...pl>:

    > Jakby miał, to by już nie mieł wstępu do banku.

    Dlaczego, wypowiedzenia są teraz zawsze natychmiastowe? Nie ma jakiegoś
    okresu?

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-01-26 10:28:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego, wypowiedzenia są teraz zawsze natychmiastowe? Nie ma jakiegoś
    > okresu?

    Jest okres, ale nie musisz swiadczyc w tym okesie juz pracy - wynagrodzenie
    otrzymujesz normalnie. Jest to dobre rozwiazanie.

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2003-01-26 10:44:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b10d7i$qqo$1@news.gazeta.pl, JaKi <j...@g...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jest okres, ale nie musisz swiadczyc w tym okesie juz pracy -
    > wynagrodzenie otrzymujesz normalnie. Jest to dobre rozwiazanie.

    To tez OP nie swiadczy pracy, tylko zajmuje sie wyzej czyms innym ;)

    Dzieki za info, postaram sie pamietac, jesli kiedys znajde sie w takiej
    sytuacji.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-01-26 19:03:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Robert <s...@o...pl> wrote:

    > Dlaczego, wypowiedzenia są teraz zawsze natychmiastowe? Nie ma jakiegoś
    > okresu?

    Jest, ale masz od razu zakaz wstępu i do końca wypowiedzenia tylko Ci
    płacą.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2003-01-28 21:26:39
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    > A Ty się tak nie boisz z Citka pisać?

    A co... Drugi raz mnie nie zwolnią... ;))
    A tak BTW, to jest to odzielna sieć BH, nie Citi (tzn. admini Citi nie
    mają na nią wstępu...)

    NP: Burzum - "Filosofem"

    --
    Diabolic shapes float by